Digitale Apres Ski Bingo Borrel

We missen de Apres ski allemaal, maar wist je dat je met een online muziek bingo het feestje vanuit huis toch een beetje kan vieren! Wie heeft er de afgelopen jaren in de skihut goed genoeg opgelet om de titels van de liedjes te onthouden?

Je kunt zo een muziekbingo natuurlijk zelf organiseren, maar je kunt het ook laten hosten door een thuiszittende Apres Ski DJ…

Hoe werkt muziek bingo?
In plaats van getallen, staan er titels van de bekende skihut hits op de bingo kaart. Bij een volle rij is het natuurlijk bingo, maar bij een valse ben je ook achter je computer het haasje. Een liedje zingen kan altijd!

Haal de Flugels, Jager en bier in huis en een leuke skithut op je Teams of Zoom achtergrond maakt de sfeer af.

Het concept is ideaal voor grote groepen en is wordt omschreven als een echt avondje uit!

Klein beetje reclame, maar voor de echte Apres ski liefhebbers een leuke tip voor de bedrijfsborrel, vriendengroep of studievereniging nu de jaarlijkse wintersporttrip niet doorgaat of in ieder geval… de Apres ski niet!

Wie lijkt dit een leuk concept?

null

*bericht bewerkt door Digitale_Disco_Bingo_Borrel op 27 dec 2020 20:23

Mij 😊

We missen de Apres ski allemaal

Digitale_Disco_Bingo_Borrel op 27 dec 2020 20:13

Nee hoor. Totaal niet.

Annoying skiers since 2003

Hahaha, ook niet het bier?

We missen de Apres ski allemaal

Digitale_Disco_Bingo_Borrel op 27 dec 2020 20:13

Nee hoor. Totaal niet.

sterko op 28 dec 2020 00:06

Hahaha, ook niet het bier?

Digitale_Disco_Bingo_Borrel op 28 dec 2020 22:46

Bier drinken kan ik thuis ook en dan is er ook een beter bierassortiment waar ik uit kan kiezen. Ik drink wel eens een biertje na het snowboarden, maar dan bij voorkeur in de hotelbar en heel zelden eens in een après-skibar waar je kan zitten, het niet te druk is, de muziek niet te hard staat en er vooral geen Nederlandse carnaval-muziek gedraaid wordt.
Ik ben op wintersport om zo veel mogelijk op de piste te staan en al het andere is daaraan ondergeschikt.

Ik gun iedereen zijn pleziertje, dus hoop voor de liefhebbers dat après-ski volgend jaar weer mogelijk is, maar ik mis het zelf zeker niet.

Annoying skiers since 2003

Plaats een reactie