Anwärter in Januari Oostenrijk

Ha lieve mensen,

Ik wil in januari 2021 mijn anwarter halen, en ik kan kiezen tussen

  • 10.01 - 19.01 in Axamer Lizum (met hotel)
  • 15.01 - 25.01 in Biberwier Zugspitsarena

Beiden NIET via snowsportsacadamy, maar gewoon rechtstreeks bij het Tirol Skilehrer Verband.

Ik twijfel een beetje welke ik ga volgen. De een is iets duurder maar met hotel overnachting, de ander kan ik in een appartement slapen.

Zijn er mensen die ook twijfelen/een van deze opleidingen gaan volgen?
Bovendien: met welk vervoer gaan jullie? Ik zag namelijk dat naar Innsbruck momenteel geen vluchten gaan.

Liefs,

Freya

Je zult eerst tien dagen in quarantaine moeten.
Nieuws niet gevolgd?

We gaan hier geen herhaling van laatst maken @DrPhil . Enkel antwoorden op de vraag, de rest wordt verwijderd.

?

DrPhil op 28 dec 2020 21:36

Ja, het is hier toch ook wel relevant die 10 dagen in quarantaine. 10 januari nadert immers al heel rap, dus die optie vervalt dadelijk al vanwege het tijdstip … Dan valt er niets meer te kiezen.

Het is volgens https://www.austria.info/nl/praktische-info/coronavirus-info… vijf dagen quarantaine als je op die dag laat testen en je negatief bent. Bovendien gelden die regels tot 10 januari. Dus feitelijk hoef je niet in quarantaine als je de 10e aankomt en meteen aan je opleiding begint.
Dus alle tijd nog om de keuze te maken.

Peter Pos

Als de opleidingen beide via het TSV zijn maakt het niet zoveel uit lijkt me.
Om de centjes zou ik het niet laten. Periode is rustig, ook in een ‘gewoon’ jaar. Je gaat dus maximale focus hebben lijkt me. Succes met je keuze!

Als je voor werk gaat hoef je niet in quarantaine, research niet goed gedaan? :)

Nee geintje, ik snap de verwarring, maar dat is dus prettig in ieder geval!

En @alex_barros ok dankjewel!

*bericht bewerkt door freyas97 op 29 dec 2020 09:17

Als je een beetje kan skiën/boarden is de anwärter goed haalbaar. Maak er vooral ook gewoon een toffe tijd van. Ik zou gaan voor de optie waar je met andere in dezelfde accommodatie zit.

Ik sluit me aan bij het advies van schoenend00s. Kies de opleiding waar je het makkelijkste met je medestudenten in contact kan blijven buiten opleidingstijd. Een stuk gezelliger.
@freyas97 Vergeet je je PCR test niet vlak voor vertrek?

Plaats een reactie