Pasen of eens dom doen meivakantie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hoi
Nu alles toch redelijk stil ligt ,heb ik toch zin om te boeken, paasvakantie of eens meivakantie tussen de Nederlanders en zou een drukke week kunnen worden , voordeel van meivakantie is laagseizoen, zijn er nog die denken over die periode

null
null
null

Als je gaat en het weer zit een klein beetje mee, gaat de meivakantie de beste skiweek van je leven worden 😉👍. ValTho is geen januari bestemming.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Skien in de meivakantie is leuk hoor! Ik zeg gewoon een keer proberen😁

Wij gaan al verschillende jaren in de Paasvakantie naar Les Menuires . Is minder druk en meestal goed weer . In 2021 staat onze reis ook al terug vast , reis overgezet van 2020 . Laten we hopen dat het kan doorgaan.

Wij hebben een appartement in Tignes geboekt voor de 1e week van mei.

*bericht bewerkt door Eliza op 31 dec 2020 09:26

Kan top zijn, zoals 2 jaar terug in Solden bijvoorbeeld, poeder tot in het dal. Maar je moet geluk hebben en dus afwachten qua condities. Ook de sluitingsdata van de gebieden goed in de gaten houden rond die tijd. We wachten gewoon rustig af.

Wel kans, dat mochten zich in alle opzichten goed omstandigheden voordoen dat het knetterdruk kan worden ineens. We zijn niet de enigen die een seizoen voorlopig in het honderd zien lopen ;)

Edwin van Riel

Onze skivakantie in januari 21 is doorgeschoven naar januari 22.
Daarom hoop ik ook dat we later in het voorjaar nog weg kunnen.

Desnoods maar een paar dagen of een lang weekend…

Paul

Hoi
Nu alles toch redelijk stil ligt ,heb ik toch zin om te boeken, paasvakantie of eens meivakantie tussen de Nederlanders en zou een drukke week kunnen worden , voordeel van meivakantie is laagseizoen, zijn er nog die denken over die periode

null
null
null

Pieter230976 op 30 dec 2020 22:30

Ik stond op 5 mei 2019 tot net onder mijn enkels in de verse sneeuw in ValTho.
Hou rekening met de Dutch Week in ValTho - gepland van 1-8 mei.

De Paasvakantie of meivakantie gaat mss nog een topper worden , veel mensen gaan mss nog willen skiën

Hoi
Nu alles toch redelijk stil ligt ,heb ik toch zin om te boeken, paasvakantie of eens meivakantie tussen de Nederlanders en zou een drukke week kunnen worden , voordeel van meivakantie is laagseizoen, zijn er nog die denken over die periode

null
null
null

Pieter230976 op 30 dec 2020 22:30

Ik stond op 5 mei 2019 tot net onder mijn enkels in de verse sneeuw in ValTho.
Hou rekening met de Dutch Week in ValTho - gepland van 1-8 mei.

robertski op 31 dec 2020 21:23

Enkels -> knieën 🙈

Ik dacht al …die wordt al lyrisch met sneeuw tot aan de enkels.😁

Born to run. B.S.

Ik heb ook net geboekt voor de meivakantie. Gratis annuleren tot 5 januari. Morgen maar eens kijken of ik alle neuzen één (mijn) kant op weet te krijgen :-)

Ik dacht al …die wordt al lyrisch met sneeuw tot aan de enkels.😁

dan58 op 01 jan 2021 20:43

Haha 😂 👍
(filmpje uploaden lukt helaas niet)

Sunweb heeft zover ik weet de Dutchweek geannuleerd, Val Thorens maakt er nu (naar analogie met Tignes) een familie week van.

bon ski

Sunweb heeft zover ik weet de Dutchweek geannuleerd, Val Thorens maakt er nu (naar analogie met Tignes) een familie week van.

skifan op 02 jan 2021 10:46

Het evenement staat nog aangekondigd op de evenementenkalender van Val Thorens, maar annulatie zou me niet verbazen. Dat wordt dan geen Jody Bernal dit jaar…

Plaats een reactie