Toch nog skieen dit jaar!

Voor diegene die toch nog willen skieen dit jaar en een grote schuur hebben: https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/53360/16310970?p…

Have fun ;-)

Echt super sneu voor deze ondernemer. Zon mooi concept 😪

1525 EUR excl kosten is wel erg weinig geld voor zo een installatie (maar de prijs zal waarschijnlijk nog stijgen).

Ophalen op 28 januari is wel heel erg kort dag als je nu nog een grote opslagruimte moet gaan voorzien of een businessplan moet uitwerken om een bedrijfje op te starten.

Glide on!

Jammer dat we nu de faillisementen gaan zien. Hard voor de ondernemer om dit te zien.

@Vivace ik heb nog wel een schuur waar zoiets past, maar heb eigenlijk geen diee wat zo een installatie (nieuw) kost :) Eigenlijk is deze net iets te groot :)

Denk dat je nu bij de banken ook geen kans maakt op een lening, met wat voor businessplan ook. Ben bang dat er meer van dit soort veilingen gaan volgen

*bericht bewerkt door ronaldkoopmans op 19 jan 2021 14:16

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Als je een zaak wil opstarten en een lening nodig hebt voor 1500 EUR zal er ook wel iets mis zijn.

Het gaat eerder om een zaak op te kunnen richten bij een notaris zodat je een BTW nummer hebt waarmee je een aankoop kan doen op naam van deze zaak. Ik dacht dat je tegenwoordig ook hiervoor een business-plan moet kunnen voorleggen.

Glide on!

Jammer dat we nu de faillisementen gaan zien. Hard voor de ondernemer om dit te zien.

GertSkietOok op 19 jan 2021 13:19

Op dit moment zien we nog helemaal geen faillissementen. Het aantal uitgesproken faillissementen is het laagste sinds 20 jaar. Alleen maar toe te juichen hoor, daar niet van.

*bericht bewerkt door ErikM op 19 jan 2021 15:51

Het is nu een bod van 1500.
Dat loopt vaak nóg aardig op.
En let op… Er komt grofweg nog 40% overheen aan btw en veiling kosten.
(ik pik vaker wat op via de veiling)

*bericht bewerkt door Henrike op 19 jan 2021 15:53

It is an amazing world

null
Dat treft. De zoutberg is net weg. Precies genoeg voor de oprit.

Tja; dat was het skicentrum in ons dorpje. Echt jammer al die ondernemers die kapot gemaakt worden door de coronamaatregelen.

Heb al geboden op een paar decoratieve items. De gondels zijn helaas al een beetje duur geworden.

Is vandaag toch nog flink geboden op de gondeltjes en andere items.

Wel een mooi spandoek van 18.5x3.5m gescoord ❄

Tja; dat was het skicentrum in ons dorpje. Echt jammer al die ondernemers die kapot gemaakt worden door de coronamaatregelen.

Heb al geboden op een paar decoratieve items. De gondels zijn helaas al een beetje duur geworden.

Daffie op 19 jan 2021 17:10

Ik denk dat wij tegen elkaar op hebben zitten bieden, hier helaas niets gescoord…

Weil Schifoan is des leiwaundste...

Plaats een reactie