Wat mis je nu niet?

Even luchtig houden: natuurlijk mis je de wintersport, wie niet? Maar zijn er ook stiekem dingen die je beslist niet mist dit jaar?
Ik trap af: de heenreis is een feestje, maar de veel minder leuke terugreis mis ik niet…

Life is what happens while you were checking your phone

De kater na de iets te gezellige apres-ski

De kater omdat ik weer teveel gezopen heb in de apres ski xD

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Slechte matrassen, snurkers!, trage mensen. 🙈

Slechte matrassen, snurkers!, trage mensen. 🙈

elisabeth101 op 20 jan 2021 15:01

3 eenvoudig oplosbare problemen lijkt me :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Slome toeristen op de weg.

De gigantische spierpijn na een (halve) dag veel te hard/fel skiën.

Slechte matrassen, snurkers!, trage mensen. 🙈

elisabeth101 op 20 jan 2021 15:01

3 eenvoudig oplosbare problemen lijkt me :)

Shane op 20 jan 2021 15:02

Alleen op vakantie gaan in een 5 sterren hotel?🤣

Ik kan werkelijk niks bedenken…

sneeuw witje en de 7 bergen

Na nog een laatste dagje skien terugrijden naar Nederland en in je eentje om 4.00 snachts in je eentje de auto leegruimen omdat de dames al richting hun mandje zijn en de hele terugweg hebben liggen tukken :-))

De enorme knoflookkegel van je overbuurman in de eerste gondel naar boven

Rokende mensen naast je in de stoeltjeslift…

null

Deze bonnetjes bijvoorbeeld.

null

Deze bonnetjes bijvoorbeeld.

Hooykaas op 20 jan 2021 15:33

HAHA, prachtig. 148 jägerbomb?!?!

Let it snow

2cl Red Bull voor 1,10, dat is pas goud geld verdienen!

Mr. Slow

Het kijken naar blije mensen die vol verwachting op zaterdagavond bij het appartement komen inchecken, terwijl jezelf zit te wachten op de vertraagde bus die je weer naar huis zal brengen… …

en het appje van je collega op zondag : 'goede reis en fijne vakantie gehad ? Tot maandag :) ’

*bericht bewerkt door zenith op 20 jan 2021 16:18

Dat moment waarop je voor de eerste keer van het seizoen de berg boven komt, je ski’s aan klikt, en je skimaatjes hun camera boven halen om eerst een foto te maken…

De zoektocht naar een restaurant met vrije plaatsen voor de vrijdagavond voor terugreis.

(lesje ondertussen geleerd: ik boek een restaurant nog voor ik naar het skigebied rij)

Glide on!

Op de laatste dag het weer moeten inpakken van alle spullen en realiseren dat het er weer op zit…😥

*bericht bewerkt door Matthieu op 20 jan 2021 16:43

Aftellen maar!

Het poetsen van een appartement.
Het gesleur met spullen op de trap naar de skikelder
Afval zien liggen in de bergen(!!)
Moeten vertrekken als ze prachtig weer geven
De opruim de dag na thuiskomst

Leuk topic!

*bericht bewerkt door Hendrik5 op 20 jan 2021 16:56

Het is o zo hard genieten.

De doortastende geur van kaas raclette doorheen het hele hotel. Bwaaah.

Born to run. B.S.

in eerste instantie volg ik @Sandraski … maar als ik wat verder nadenk:

  • het quasi volledig leegmaken van ons tuinhuis om aan die skibak te geraken (het monteren en kuisen van de wagen vind ik dan weer wél leuk ter voorbereiding)
  • het toch maar proberen een dutje te doen terwijl het toch niet lukt de uren voor vertrek (wij zijn ‘nightriders’)
  • het moeten verlaten van de après-skibar in de gezinsvakantie terwijl ik juist ‘opgewarmd’ geraak met de pils omdat de kinderen nog willen gaan zwemmen … HAHA
  • de stress 8 weken voor de skivakantie telkens de dochter gaat turnen/tumblingen uit angst dat …

Maar luxeproblemen dus … hou wel van het luchtige topic, leuk!

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

Vroeg opstaan op vakantie.

Wat ik ook niet mis: Die eerste valpartij van de vakantie.

Wachten op m’n maatjes als ze weer eens de foute afslag nemen omdat ze niet opletten…

Bij nader inzien, mis ik dat toch.

Alweer zo’n trap met klonten ijs en sneeuw onder je skischoenen af worstelen als je (alweer) moet plassen…

De spanning in de week voor de vakantie om de beste sneeuw / weer condities te hebben (lees: verse sneeuw, kou en zon)

De kinderen die na 15 km al vragen…hoe lang nog? En deze vraag gedurende de rit 50 x herhalen😒

Verkeerde land geboren....

De mensen die vragen of er sneeuw ligt in april.

Samen met 10 zeer druk pratende/bellende Italianen 's ochtends in het eerste eitje omhoog.

*bericht bewerkt door sneeuwzeker op 20 jan 2021 21:43

Wat ik ook niet mis: Die eerste valpartij van de vakantie.

Bennie op 20 jan 2021 17:45

Als snowboarder is dat voor mij vaak al in de eerste afdalingen, en sowieso niet de laatste keer haha… Vorig jaar met skien gevallen en de dag er na kon ik m’n bovenkleding niet eens meer aan krijgen, dus die mis ik inderdaad zeker niet :(

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Plaats een reactie