SALOMON S/MAX 12 + Z12 WALK F80

Beschrijving
Vorig jaar nieuwe ski gekocht van 699 euro. Ze zijn zo goed als nieuw, maar wegens dubbel gebruik verkoop ik ze, jammer genoeg

5 dagen met geskied, lichte en heel wendbare ski met heel goede grip

Model SALOMON S/MAX 12 + Z12 WALK F80. Lengte 1m75
Vraagprijs 430 euro. Bieden vanaf 380 euro

null
null
null

Zie Website Test https:www.skipass.com/tests/ski/salomon_s-max-12/2019_23413….

*bericht bewerkt door Peter007 op 05 feb 2021 14:38

Peter Hertegonne

Ze zijn nieuw € 349. https://www.outdoorxl.nl/salomon-s-max-12-2018f.html?prl=92-…
Laat de tirade maar weer komen 😉.

hahaha, popcorn er bij ;)

Edwin van Riel

Ze zijn nieuw € 349. https://www.outdoorxl.nl/salomon-s-max-12-2018f.html?prl=92-…
Laat de tirade maar weer komen 😉.

DrPhil op 05 feb 2021 14:53

Nu nog goedkoper dan in december… . Heb ik me toch te snel laten verleiden… :)

*bericht bewerkt door zenith op 05 feb 2021 19:00

200 bied ik

Hoe Hoger Hoe Beter

Beste Koenlam1,

No way, dan hou ik ze liever. Jammer dat ze in die winkel nu juist 50 procent korting geven op die latten natuurlijk.

Peter Hertegonne

^^ik wil niet vervelend zijn, maar die 50%+ uitverkoop is er ieder jaar, alleen dit jaar begint ie wat eerder omdat ze de ski’s aan de straatstenen niet kwijtraken. Deze ski verkoopt nieuw voor 349 en is een ouder modeljaar, dus reeel gezien kun je er mssn 250 euro voor krijgen. Ski’s zijn gewoon niet heel waardevast. Als ik jou was zou ik ze gewoon houden :)

Dan wens ik je succes

Hoe Hoger Hoe Beter

Ik koop ook eigenlijk nooit skis voor de volle mep. Model van het voorgaande jaar volstaat altijd. Dan heb je gewoon meer waar voor je geld.

Anderzijds, boeien de centen je niet, lekker doen maar niet achteraf teleurgesteld zijn, je hebt er de lol dan toch van gehad ;)

Edwin van Riel

^^ik wil niet vervelend zijn, maar die 50%+ uitverkoop is er ieder jaar, alleen dit jaar begint ie wat eerder omdat ze de ski’s aan de straatstenen niet kwijtraken. Deze ski verkoopt nieuw voor 349 en is een ouder modeljaar, dus reeel gezien kun je er mssn 250 euro voor krijgen. Ski’s zijn gewoon niet heel waardevast. Als ik jou was zou ik ze gewoon houden :)

elisabeth101 op 06 feb 2021 16:24

Anti-cyclisch kopen scheelt heel veel geld. Meestal shop ik na de wintersport voor de volgende ronde.

Paul

Als jullie Stöckli CX model 2020 tegenkomen voor een redelijke korting hou ik me aanbevolen 😃😄

^^ik wil niet vervelend zijn, maar die 50%+ uitverkoop is er ieder jaar, alleen dit jaar begint ie wat eerder omdat ze de ski’s aan de straatstenen niet kwijtraken. Deze ski verkoopt nieuw voor 349 en is een ouder modeljaar, dus reeel gezien kun je er mssn 250 euro voor krijgen. Ski’s zijn gewoon niet heel waardevast. Als ik jou was zou ik ze gewoon houden :)

elisabeth101 op 06 feb 2021 16:24

Anti-cyclisch kopen scheelt heel veel geld. Meestal shop ik na de wintersport voor de volgende ronde.

Denktank op 07 feb 2021 14:30

fifty percent is your friend ;)

Beste wintersporters,

Prijsaanpassing ski’s Salamon

Vraagprijs 380 euro
Bieden vanaf 340 euro

*bericht bewerkt door Peter007 op 18 okt 2021 13:00

Peter Hertegonne

€200, dat zijn ze waard. Vers gewaxt en geslepen hooguit €250

Hehe, hij is al 40 EUR gezakt he ;)

Gebruikte ski’s voor meer dan 300 willen verpatsen, dan moet het wel heel bijzonder zijn.

Edwin van Riel

Voor €400 heb je een nieuw setje bij de Duijv. Nieuw waren ze toen gewoon een stuk duurder als waar ze nu voor weg gaan. Het lot van last seasons ski’s…
Maar succes met de verkoop.

Aftellen maar!

Beste,

Ik heb er maar 5 dagen mee geskiëd, dus zijn ze ook nog nieuw hé. Geen krasje op te bespeuren.

Peter

Peter Hertegonne

Iets met ‘plaat’ en ‘kop’ 🥴

When life gets too complicated.... SKI

Iets met ‘plaat’ en ‘kop’ 🥴

Alex op 18 okt 2021 17:27 [@alex](/profiel/alex) je zou m eens kunnen proberen, ook geen onaardige lat voor jou misschien 😂. De prijs is een kwestie van praten toch 😂😂

Stevig en vraagt een aardige techniek. Testen kan wel bij 🕊 misschien

Edwin van Riel

Nou, dus een vraagprijs van 380€ en bieden vanaf 340€ voor tweedehands ski’s, die nu nieuw 349€ kosten?
Op de tweede foto, bovenaan rechts op de rechter ski meen ik toch enkele beschadigingen te zien…
En ook op de derde foto, aan de onderzijde van beide ski’s.
Wat ook normaal is na 5 dagen skiën.

*bericht bewerkt door danny1234 op 20 okt 2021 11:39

Beste Danny,

Waar verkopen ze die nog aan 349 euro Danny ? En welke maat ?

Groeten,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 20 okt 2021 12:05

Peter Hertegonne

outdoorxl heeft ze voor 350, wel kleinere maat.
met wat zoeken vast ook voor dat geld uit Duitsland te halen

Je hebt ze aardig prijzig gekocht. Vervelend dat ze nu 2e hands gewoon minder waard zijn dan je denkt. Hoe netjes ze ook nog zijn!
Even ter vergelijking: ik heb mijn s max blast voor €530 nieuw gekocht. De 12 zit daar uiteraard onder en daar heb je al €170 meer voor betaald dan ik.

Beste Peter,

Ik doe je een goed eenmalig bod van euro 300,-
Met vriendelijke groet,

Robert vd Hoeven

Das wel een heel goed bod!

Paul

Das wel een heel goed bod!

Denktank op 02 nov 2021 22:05

Als ts een beetje slim is, zijn ze hiermee verkocht. Krijg je nooit meer 😂😂

Edwin van Riel

Ben benieuwd!😎🍿

Aftellen maar!

Plaats een reactie