Merkkleding 8848

Hi wintersportliefhebbers,

Wie heeft er goede of slechte ervaringen met het skikledingmerk 8848?
Het is een Zweeds merk. Ik overweeg een pak van dit merk te halen maar twijfel of de kwaliteit een beetje goed is.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 08 feb 2021 09:48

Veel zien hangen in Oostenrijk. Oogde goed, maar de prijs was me toch echt te fors. Mooie hardshells en leuke ontwerpen. Goede waterkolom en de seams zagen er netjes uit.

Heb er alleen een keer handschoenen van gehad. Die waren van goede kwaliteit, geen idee hoe ze slijten want ik heb ze ooit bij de bushalte van de skibus laten liggen…
Op zich prima spul, ik zou het plaatsen tussen de falcon/icepeak en de echte alpinistenbrands als mammut millet etc.

Veel zien hangen in Oostenrijk. Oogde goed, maar de prijs was me toch echt te fors. Mooie hardshells en leuke ontwerpen. Goede waterkolom en de seams zagen er netjes uit.

Bennie op 07 feb 2021 16:46

Bedankt voor je berichtje! Op dit moment in NL zie je het merk nu veel bij bekende winkels als Duijvesteijn, Skicentrum Heemskerk, Daka en Bever. De prijs viel mij ook op en ik ben dus gevallen voor het leuke ontwerp.

Heb er alleen een keer handschoenen van gehad. Die waren van goede kwaliteit, geen idee hoe ze slijten want ik heb ze ooit bij de bushalte van de skibus laten liggen…
Op zich prima spul, ik zou het plaatsen tussen de falcon/icepeak en de echte alpinistenbrands als mammut millet etc.

Hessel op 07 feb 2021 16:50

He hé, merci voor het delen van je mening en balen dat je ze niet meer hebt!
Ik heb nog weinig verschillende kleding gehad waardoor ik het lastig plaatsen vind. Ik neig naar modieus en kwalitatief goed.

Heb er al jaren een hardshell jas van. Bevalt me prima. En de prijs viel me ook alles mee.
Zelf ga ik altijd voor een functioneel en tijdloos model. En goede prijs kwaliteit verhouding maar dat weet je vaak achteraf pas.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie