gaschurn

wie weet hoe het is in Gaschurn met kinderen moeten die ook naar boven of is er ook een leuke kinderweide?is er ook een dalafdaling of moet je met gondel terug?gr maria

Wat ik mij herinner is dat je tot het middenstation goed kunt skiën over een rode piste, wil je verder naar het dorp is er een niet zo’n beste skiroute, was bij ons toen erg ijzig en onduidelijk aangegeven. Kinderweide heb ik beneden niet gezien, dat weet ik niet echt meer.

Dienten Die Alte schule

Er is ook onderaan de gondel een sleeplift met oefenweide

Gaschurn heeft een kinderweitje en oefenpiste (besneeuwd) direct naast het dalstation van de Versettlabahn.
Volgens mij is de dalafdaling nu echt dalafdaling, voorheen was dit een skiroute. Moeilijkheidsgraad weet ik niet, de laatste keer daar was het nog een skiroute en die was gesloten wegens sneeuwgebrek.
De kinderwei heb ik mijn eigen kids les gegeven, door de sneeuwkanonnen was die wel open.

Kinderweide is onderaan de gondel, geen Tiroolse omvang. Een molen en wat speelgoed. Leraren en leraressen zijn voornamelijk Duitssprekend…

Dalafdaling aanwezig zal aan het einde van de dag uitdagend zijn voor kinderen, afhankelijk van het niveau uiteraard… Het was een ski route waar ze besneeuwing hebben toegepast. Bij de oude situatie kon je skiën naar het midden station, deze was aan het einde van de dag kapot geskied

Plaats een reactie