Komt het seizoen nog op gang in de Alpen

Ten eerste is dat geen vraag om terug glazenbol toestanden of andere
Vraag mij gewoon af , of we nog ergens gaan kunnen skiën, of gaan er meer en meer stoppen met sneeuwmaken ,prepareren van pistes
Hoe is de toestand in Italië, Oostenrijk Zwitserland frankrijk, Duitsland
Las gisteren dat garmisch niet meer open gaat

Ik denk dat de meesten er binnen nu en korte tijd voor dit jaar de stekker uit trekken. Het bijhouden kost meer en meer geld en er is minder tijd om het terug te verdienen.

Als er nog wat hooggelegen gebieden openen en er is wat ruimte vanaf half maart, dan overweeg ik zeker wel om nog te gaan. Maar ik snap ook dat velen het seizoen hebben afgeschreven.

Ten eerste is dat geen vraag

Pieter230976 op 13 feb 2021 19:01

Zonder vraagteken is iets sowieso niet snel een vraag ;-)

*bericht bewerkt door ThomasG op 13 feb 2021 19:38

Ten eerste is dat geen vraag

Pieter230976 op 13 feb 2021 19:01

Zonder vraagteken is iets sowieso niet snel een vraag ;-)

ThomasG op 13 feb 2021 19:37

Het is geen vraag maar hij vraagt het zich wel af? Maar het antwoord zal wel ongeveer hetzelde wezen als alle voorgaande keren toen je nagenoeg hetzelfde topic aanmaakte. Nog een paar keer en dan is het seizoen sowieso weer voorbij en kan je weer vragen hoe de gletsjers er deze week voor staan.

Born to Ride

Niettegenstaande we nog een boeking hebben voor in de paasvakantie (na geannuleerde trips met oudjaar en krokus) ga ik ervan uit dat er deze winter niet meer zal geskied worden in de meeste landen. De exploitatie kost handenvol geld en de periode half december - eind februari zijn cruciaal om uit de rode cijfers te blijven.

Ik ga er dan ook vanuit dat de herfstvakantie 2021 mijn eerste skitrip van het jaar zal worden.

Plaats een reactie