Diverse soorten Go Pro's

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Go Pro HD Hero. Op dit forum kon ik niet echt andwoord vinden op mijn vraag.
mischien kunnen jullie mij helpen.

Mijn hobby’s zijn skiën en wielrennen. Ik wil graag een editie van de Go Pro die ik kan bevestigen op een skiehelm en een wielrenhelm. Op internet kon ik er geen wijs uit worden.

Ik hoop dat jullie het weten.

Groetjes Boy,

De vraag is al of je een HD Hero of een HD Hero 2 wilt kopen. Daar zit namelijk wat verschil in de benaming van de "pakketten".

Er vanuit gaande dat je HD Hero 1 wilt als ik je vraag zo lees zijn er twee pakketten geschikt voor de activiteiten die je doet:

  • HD Helmet HERO
  • HD Motorsports HERO

Het verschil zit hem in de zuignap + nog een extra koppelstuk in de Motorsport variant tegenover de headstrap + vented helm strap die bij de Helmet variant zitten.

Beide zijn top, dus het is meer wat voor type accessoires je er graag bij wilt hebben :)

Bedankt!

Ik zat te danken aan de HD Hero, dit omdat ik er geen foto’s mee wil maken en de prijs.

Als ik het goed begrijp is het handig om de HD Motorsports hero te kopen voor op een skihelm? Dit omdat mijn skihelm weinig ventilatie gaten heeft. Maar die zou dan weer niet om mijn wielren helm passen. Zijn daar apparte hulpmiddelen voor?

Groetjes Boy,

Bij de GoPro krijg je adhesive mounts, 2 rechte en 2 gebogen. Deze kun je door middel van de 3m plakstrip op je skihelm plakken. Zoek wel een goed vlak of gebogen gedeelte.
Bij de Helmet-pack krijg je dus een vented helm strap, deze moet je hebben voor je wielrenhelm, daar kun je waarschijnlijk geen adhesive mounts op plakken door een gebrek aan oppervlakte.
In jouw geval zou je dus voor de HD Helmet Hero moeten gaan.

ligt er maar net aan of je dus echt elke x als je gaat fietsen ook dat ding op je kop doet.je kan ook voor het fietsen hem aan je stuur bevestigen.tis maar net wat je zelf wil.er zijn iig meer dan genoeg hulpstukken voor bevestiging.

@Boy wat Paul zegt, de adhesive mount kun je gemakkelijk op een dichte helm plakken en dan kun je de vented helm strap gebruiken voor je fietshelm. Ik heb zelf ook de Handlebar Mount waarmee je de camera op je fiets (of andere stangen) vast kunt maken: http://www.v-nix.nl/handlebar-seatpost-mount

Je geeft trouwens aan “Ik zat te danken aan de HD Hero, dit omdat ik er geen foto’s mee wil maken en de prijs.”. Er zit ook gewoon een foto functie op de HD Hero…

Hallo,

Ik ben eruit.
Het word de Go Pro HD helmet.

Ik heb nog een vraag. Hoelang blijven de adhesive mounts zitten?

alvast bedankt iedereen. Jullie hebben goed geholpen.

Groetjes Boy

Als je de mounts gaat plakken, eerst goed de ondergrond ontvetten. Dan de mount stevig aandrukken. Het beste is dit 24 uur voor gebruik te doen zodat ze goed hechten. Ze moeten dan eigenlijk nooit vanzelf los gaan.

@Rene Bedankt. dit bevestigings middel had ik nog niet gevonden.

Bedankt allemaal

@Anoniem (of is het al Boy ondertussen?), ligt er deels aan waar je ze op plakt? Als het een niet al te gekke locatie is zal hij niet los moeten gaan. Op plekken die veel klappen te verduren hebben (als snowboard/ski) gaan ze vrij snel los. Op een helm zou hij in ieder geval prima moeten blijven zitten! Wel even goed ontvetten, anders gaat hij wel zo weer los…

@Boy, no problem!

Ja wat was ik. Ik was me naam vergeten erbij te zetten.

Ik heb nu nu aangemeld op het forum. En ga het zeker vaker bezoeken.

Nee hartstikke bedankt. Ga hem vanmiddag bestellen.

Het word de Go Pro HD hero Helmet

Goed om te horen! Daar hebben we de "behulpzaam" knop voor he ;) Let wel even goed op waar je de camera gaat kopen. De prijzen van online shops verschillen enorm!

Ik ga heb al een beetje lopen zoeken naar de prijzen.

Ik weet niet of ik de namen van webwinkels mag noemen maar heb hem gevonden voor 300 euro. Waar ze 250 euro kosten zijn ze niet op voorraad.

Ik wil nog graag tijdens het schaatsen de camera testen dus dan zal ik waarschijnlijk een paar tientjes extra moeten betalen.

Dan moet je toch even doorzoeken. De HD Hero 2 zit namelijk op 300 euro! De HD Hero Helmet Versie heb ik destijds gekocht voor 220,- euro bij Redcoon, maar die verkopen nu alleen nog maar de 2 zie ik… En webshops mag je gewoon bij naam noemen hoor.

Ik heb hem zelf bij V-nix gekocht. Snel geleverd en goede service!

Ik heb hem zelf bij V-nix gekocht. Snel geleverd en goede service!

Rick op 6 feb. 2012 14:40

Yes, bij v-nix kost hij €350,- en dan zit dit erbij.

•SD Kaart 16GB High Speed (class 10) waarmee je tot 8 uur HD-video opneemt!
•Accu voor dubbele opname duur.
•12V Autolader voor het laden onderweg.
•220V Lichtnetadapter om je camera thuis mee te laden.

mischien ook interesant voor andere mensen.

Voor dat geld heb je ook de GoPro HD Hero 2 Outdoor Version… Heb nog nooit op de piste gestaan met een lege accu.

Ik kende die site eerst helemaal niet. Ze hebben ook een leuke aktie. Ik kan dan inderdaad beter die hero 2 kopen.

Plaats een reactie