Dagje snowboarden / skiën in Alpinecenter Bottrop

Vorig weekend geweest. Ik vond het na twee keer wel genoeg eigenlijk. Het is leuk als je iets gaat doen waar je niet goed in bent. Die band is ellende!!

let's get this party started!!

Landgraaf blijft de beste hal imho. Wat ik daar wel belachelijk vind is de 3 euro die je moet betalen om te parkeren.

Frank9 op 20 nov 2014 19:31

Mwoah, als je even wacht op een voorganger kun je prima met twee auto’s onder de slagboom door :P

Landgraaf blijft de beste hal imho. Wat ik daar wel belachelijk vind is de 3 euro die je moet betalen om te parkeren.

Frank9 op 20 nov 2014 19:31

Mwoah, als je even wacht op een voorganger kun je prima met twee auto’s onder de slagboom door :P

Mike123 op 22 nov 2014 12:12

Hahahaha precies, werkt altijd!

De prijzen in Bottrop zijn volgens op hun eigen website hoger dan als je gewoon een mooie aanbieding tegenkomt! Nu een aanbieding voor € 19,95 op de volgende website…

https://www.altijdbon.nl/tickets/detail/alpincenter-bottrop-…

Iemand een idee of dat een mooie prijs is?

Die prijs is prachtig. De Baan in Bottrop kan echter niet echt rekenen op veel liefde… De baan is niet boeiend (wel lang, maar vaak slechte sneeuwkwaliteit, vrij valk), maar er is aan het eind een heling de verkeerde kant p (klunen dus) en vervolgens een lopende band terug om hoog waar je echt niet blij van wordt…

Ik betaal persoonlijk graag het dubbele voor een dagje Landgraaf.

Nette prijs, maar ik zou inderdaad ook niet direct naar Bottrop gaan. Als het qua reizen te overzien is: neem een avondkaart in Landgraaf (of Neuss, zelf niet geweest maar goede verhalen gehoord). Voor 25 euro vier uur op de ski’s, meestal heb ik het voor die tijd wel weer gezien op de pistes daar, maar heb je toch lol gehad.

Plaats een reactie