parkeren gondel Leogang

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Ik verblijf dit jaar in Saalfelden en wil met de auto naar Leogang rijden om daar dan in de gondel te stappen. Ben nog nooit in Leogang geweest en vraag me af of ik makkelijk mijn auto kwijt kan bij de gondel. Weet iemand hoe dat zit met parkeerplaats/garage/kosten?
Alvast bedankt!

bij de gondel (asitz) is een zeer grote parkeerplaats die gratis is. gondel is niet in leogang zelf.

Iemand ervaring met parkeren bij de parkeerplaats Jausern in vorderglemm? (gratis?, bereikbaarheid?)

Bij de Schönleitenbahn volop gratis parkeermogelijkheid. Bij Jausern is geen lift.

Paul Scholten

Dankje, die bedoelde ik! Heb de keuze tussen skibus vanuit Kaprun of met de auto, maar zo te horen is het dan wel goed te doen met de auto

De lift In Leogang Lgt vanuit Saalfelden achter in Leogang. Er is een redelijk grote parkeerplaats. Zorg dat je een beetje op tijd bent en dan is er nog plek genoeg. Voor negenen dus tijdens de krokus.
Wanneer je met de gondel boven bent heb je een leuk authentiek ingericht restaurant. Lekker gegeten daar en tijdens kerst 2011 was het net voorjaar en hebben we heerlijk in de zon gezeten daar.

Plaats een reactie