Update pistekaart Alpe d'huez

Dit onderwerp gaat over de bestemming Alpe d'Huez

Hallo iedereen, ik wist niet goed hoe ik dit kon melden dus heb ik even een nieuw topic geopend.

Volgens mij is de pistekaart van Alpe d’Huez gewijzigd dit jaar (kleine verandering, oa tunnel, la Breche ). Ik weet niet wie dit beheert of dit eventueel automatisch veranderd maar ik hoop het zo bij de juiste persoon te brengen.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 29 dec 2016 09:16: titel verbeterd

Volgens mij zit je op het verkeerde forum. Dit forum gaat over wintersport en niet over postbodes die een update willen over hun postzakken in het buitenland ?

May the ski force be with you !!

Goed punt, @Mafrackx. Maar kan je de titel van je topic uitleggen? Ik vind hem op zich heel grappig, maar ik snap hem niet geloof ik…

Of betekent het woord ‘postzak’ in het Vlaams iets anders dan wat ik als Hollander voor ogen heb?

Goed punt, @Mafrackx. Maar kan je de titel van je topic uitleggen? Ik vind hem op zich heel grappig, maar ik snap hem niet geloof ik…

Of betekent het woord ‘postzak’ in het Vlaams iets anders dan wat ik als Hollander voor ogen heb?

GiGi op 29 dec 2016 09:36

Euhm, wij gebruiken normaal pisteplan, kaart…maar postzak is in Vlaanderen ook gewoon een zak met brieven bij de Post :-)

Glij blij door die brei :-)

Hahahah ik zie het ook net :D ja ik gebruik altijd men telefoon en met die autocorrect is er van pistekaart postzakken gemaakt. Haha opzich nog wel grappig.

Heb de titel even aangepast en gewijzigde pistekaarten kun je melden in het “Nieuwe site. Feedback & Bugs” topic. https://www.wintersport.nl/forum/topic/313860

MAND!

Plaats een reactie