Verbinding Alpe d'Huez en Les Deux Alpes een stukje dichterbij

Dit onderwerp gaat over de bestemming Alpe d'Huez - Grand Domaine

De gemeenteraden van de Les Deux Alpes en Saint Christophe en Oisans hebben ervoor gekozen om uitvoerende taken van het skigebied uit te laten voeren door de SAEM Alpe d'Huez hiermee komt de verbinding van Alpe d'Huez en Les Deux Alpes een stukje dichterbij. Interesant als gegeven is ook dat de SAEM Alpe d'Huez reeds La Grave in handen heeft.

Click. Click. Peace

Oh nee toch…

Mr. Slow

Dichterbij wil niet zeggen dat ie er al is :-) of echt gaat komen. Maar het terrein wordt voorbereid.

*bericht bewerkt door Rogier op 28 jan 2020 15:49

Click. Click. Peace

Wat een megalomaan plan is dat zeg, en zo landschap verstorend. Ik hoop echt dat het er niet komt

Ik snap echt niet wat Alpe d’Huez er in ziet in zich te verbinden met het afschuwelijke les 2 Alpes. Het contrast tussen de 2 gebieden kan bijna niet groter…

Born to Ride

Zo lang ze maar geen pistes gaan aanleggen bij La Grave, zou echt zonde zijn van zo’n gebied. Snel maar weer eens heen, voordat je via een blauwe piste “Escargot” terug kunt naar de parking ;)

Edwin van Riel

Ik snap echt niet wat Alpe d’Huez er in ziet in zich te verbinden met het afschuwelijke les 2 Alpes. Het contrast tussen de 2 gebieden kan bijna niet groter…

Matthias123 op 28 jan 2020 16:21

Dan hebben ze (voor een tijdje altans) terug een gletscher in het skigebied + kunnen ze meer theoretische km’s claimen.

Je kan het ook andersom bekijken: met deze verbinding kan je vanuit Les2Alpes ook eens de piste du Sarenne of de Tunnel doen.

Glide on!

Ik snap echt niet wat Alpe d’Huez er in ziet in zich te verbinden met het afschuwelijke les 2 Alpes. Het contrast tussen de 2 gebieden kan bijna niet groter…

Matthias123 op 28 jan 2020 16:21

Dan hebben ze (voor een tijdje altans) terug een gletscher in het skigebied + kunnen ze meer theoretische km’s claimen.

Je kan het ook andersom bekijken: met deze verbinding kan je vanuit Les2Alpes ook eens de piste du Sarenne of de Tunnel doen.

Vivace op 28 jan 2020 17:53

Uit oogpunt van l2a snap ik het ook wel. Dat is het meest lelijke skigebied wat ik ooit gezien heb. De gletsjer is theoretisch de enige toevoeging voor adh, echter ben je vanuit adh dusdanig lang onderweg naar de gletsjer dat je bij wijze van spreken na 2 afdalingen waarschijnlijk al weer terug moet om op tijd terug te zijn.

Born to Ride

Plaats een reactie