Waar in La villa

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Villa

Nou hartelijk dank allemaal! Het is La Villa geworden. Heeft iemand nog specifieke tips, voor waar? Ik heb nu een optie op loopafstand van de Gardenaccia lift (250m ongeveer), maar dat ligt wel aan de SS224. Dit lijkt de doorgaande weg te zijn. Geen idee, maar zou ook best druk kunnen zijn in de winter? Liefst heb ik toch dat de kinderen ook rond het appartement enigzins vrij kunnen bewegen. Andere optie is tegen de buitengrens van het dorp (begin Str. Boscdaplan) aan. Bij de Spar en wat restaurantjes. Lopen naar de lift is 700m, dus eigenlijk een beetje ver, maar ze hebben een privé ski bus die om de 10 minuten rijdt. Appartementjes zijn wel wat nieuwer enzo. Dank vast voor de laatste input. Ik zal goed opletten volgend jaar en ook een review schrijven tbv site.

Kijk hier even http://www.alta-badia.org Ik heb in 2015 ciasa sanvi geboekt, rustig, ruim genoeg en het laatste huis aan een doodlopende straat. Vriendelijke mensen, prima adresje.

Nou hartelijk dank allemaal! Het is La Villa geworden. Heeft iemand nog specifieke tips, voor waar? Ik heb nu een optie op loopafstand van de Gardenaccia lift (250m ongeveer), maar dat ligt wel aan de SS224. Dit lijkt de doorgaande weg te zijn. Geen idee, maar zou ook best druk kunnen zijn in de winter? Liefst heb ik toch dat de kinderen ook rond het appartement enigzins vrij kunnen bewegen. Andere optie is tegen de buitengrens van het dorp (begin Str. Boscdaplan) aan. Bij de Spar en wat restaurantjes. Lopen naar de lift is 700m, dus eigenlijk een beetje ver, maar ze hebben een privé ski bus die om de 10 minuten rijdt. Appartementjes zijn wel wat nieuwer enzo. Dank vast voor de laatste input. Ik zal goed opletten volgend jaar en ook een review schrijven tbv site.

Hardijk op 28 aug 2016 15:56

Wij zitten gewoonlijk in het begiv v Boscdaplan. Afhankelijk van het verblijf is er een privé-skibus die door een aantal verblijven geregeld is. Dat is dus degene die je aangeeft. De wandelafstand is dan gewoon zeer beperkt (elke 100-200 meter een halte). Als je het moet wandelen is dat wel een afstandje ja. (Ik vermoed dat je La Sajun of Les Villes bedoelt?)
De SS224 is inderdaad een doorlopende hoofdweg met het nodige verkeer.

Hoi allemaal,
Ik heb een aantal aanvragen gedaan voor appartementen in La Villa. Dit betreft verschillende “wijken”.
Ciasa Sanvi - Str. Boscdaplan 172
App. Picenin - Str. Picenin 51
App. Sole - Str. Colz 37

Kan iemand vertellen wat een goede (rustige) locatie t.o.v. de (juiste) skiliften en een supermarkt?
Heeft iemand bij bijgevoegde plattegrond een woninglijst?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

null

*bericht bewerkt door Marinda op 23 okt 2017 09:52

Plaats een reactie