Tip app/b&b/hotel Corvara

Dit onderwerp gaat over de bestemming Corvara

Iemand nog n aanrader voor een centraal gelegen B&B of app. in Corvara!? Thanks

La Perla, onderaan de lift, midden in het dorp

La Flu in Corvara aan de piste van Colt Alt.

Monti palliti cenraal in dorp

Alpin Apartments. ligt in Colfosco, het dorp ernaast

La Perla, onderaan de lift, midden in het dorp

Sndr op 1 okt 2016 18:07

Grapjas :-)

@Hansvk Hoezo? Omdat het niet de goedkoopste optie is? Dan is er altijd nog de wintercamping in Colfosco. Maar dat was niet de vraag.

@Sndr: Als de TS naar een B&B of appartement vraagt, dan lijkt me zijn budget niet echt te passen bij de prijzen voor La Perla (zo’n 300 Euro p.p. per nacht als je niet voor hoogseizoenprijzen gaat).

@Hansvk Je hebt waarschijnlijk gelijk. Mijn antwoord was een regel omdat de vraag dat ook was. Dan nog zoekt TS blijkbaar iets anders dan booking.com oplevert. Misschien dagje op doorreis, wel lol in ‘gewoon vragen wat het kost en misschien krijg je een superdeal’'. Of is zo druk met geld verdienen om zijn dure auto af te betalen dat hij/zij die voor de deur wil parkeren (TS dat kan dus ook bij La Perla). Of skiet helemaal niet, maar wil wel familie van de heuvel zien komen (La Perla!). Of is een golddigger (alles is mogelijk in La Perla). Ik kan 100 redenen bedenken. Denk overigens dat TS al is afgehaakt. Heeft waarschijnlijk zelfde vraag over andere plek op ander forum gepost. Grusse!

Hotel Col Alto geworden, minder dan helft van prijs La Perla…? (Laag seizoen) Wel gaaf hotel + resto’s, dus wel n tafeltje geboekt! Groet!

*bericht bewerkt door Jaguru op 11 nov 2016 04:13

@Jaguru Veel plezier. Wij hebben ook alleen gegeten bij LaPerla overigens. En dat was prima. Andere tip is vlakbij (aan de piste, rode 5 dacht ik) in Bocanara keer heerlijke pasta carbonara eten (eetcafeprijs). Iets duurder (maar zeker stoppen!) is Bioc bovenaan lift vanuit Cassiano… naja you cant go wrong there

*bericht bewerkt door Sndr op 11 nov 2016 16:01

Tip: Hotel Arlara (een topper), wij komen hier al jaren, ligt op de piste en aan het gezellig eetcafe Bocanara,
Grtz,
Rudi (Leuven)

Plaats een reactie