Omringende gebieden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Feldberg

Kun je vanuit omliggende gebieden ook naar Am Feldberg boarden en dan met de bus terug?

Of is het noodzakelijk om een hotelletje in am feldberg zelf te boeken?

je kan vanuit altglashüten met een gratis skibus naar de feldberg. in altgalashutten is er ook een treinstation.
je kan er niet naar toe boarden, maar vanaf grafenmatt( 1 van de 2 bergen die am feldberg rijk is) kan je een afdaling van maar liefst 8km maken, tot een omliggend skigebied, waaruit je 's morgends nog met de bus vetrok. dit is zeker een aanrader, de prijzen van hotels liggen in de omliggende gebieden beduidend lager. zeker doen! veel plezier

o

Wat ook mooi is, De skipas is geldig voor Am Feldberg. Dat is de Seebick, Grafenmatt, Altglasshutten en todtnauberg.
Zo kun je in de omgeving erg leuk skiën

Ben er zelf nooit geweest in de winter maar wat ik lees uit info van bovengenoemde site dat je inderdaad met skipas toegang hebt tot meerdere gebieden, zelf meer dan site (op plaatje) vermeld , zo heb je ook toegang tot de mini gebieden schauisnland, Belchen en Stollenbach, maar weet iemand of bij goede sneeuw omstandigheden van bijvoorbeeld de seebuck kan skien naar het dorp Todnau? Of dat de gebieden "slechts" verbonden zijn met de skibus?

Jeroen "in de winter liever in Alpen"

Kun je vanuit omliggende gebieden ook naar Am Feldberg boarden en dan met de bus terug?

Of is het noodzakelijk om een hotelletje in am feldberg zelf te boeken?

Youri op 15 dec. 2008 17:29

hoi youri\

jij bent een beetje raar!!!
groeten rob

hallo
wij gaan al een heel tijdje hier naar toe en skieen meer op de graffermatt
maar dat je naar todnau kan skieen is wel bekend maar of het echt wordt aan gegeven weet ik niet.
zo weet ik ook dat ze met goeie sneeuw tot aan het kerkje in brandenburg todnau kwamen. maar zelf moet ik hier niet aan denken.
gewoon met de bus of auto terug naar het appartement.
Ik ben voor een week overnachten met 2 personen
174 kwijt.
moeten we wel zelf koken maar goed de broodjes staan wel onderaan de trap.
dus ja heerlijk toch.
dit jaar weer.
hopelijk iets minder regen en mooie sneeuw.

hallo
wij gaan al een heel tijdje hier naar toe en skieen meer op de graffermatt
maar dat je naar todnau kan skieen is wel bekend maar of het echt wordt aan gegeven weet ik niet.
zo weet ik ook dat ze met goeie sneeuw tot aan het kerkje in brandenburg todnau kwamen. maar zelf moet ik hier niet aan denken.
gewoon met de bus of auto terug naar het appartement.
Ik ben voor een week overnachten met 2 personen
174 kwijt.
moeten we wel zelf koken maar goed de broodjes staan wel onderaan de trap.
dus ja heerlijk toch.
dit jaar weer.
hopelijk iets minder regen en mooie sneeuw.

bianca op 20 dec. 2011 09:46

Waar logeer jij dan? welk hotel ?

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

wij slapen in een appartement en koken zelf.
wel bestellen we de broodjes voor de ochtend en die staan keurig onder aan de trap.
zilberdistel
todnau/branderburg
als ik het goed zeg…
succes

Kan je hier ook een beetje stappen na het skieen?

Plaats een reactie