Brandnertal

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brandnertal

Hallo,
Ik skie al 25 jaar, op veel plekken geweest. Maar zoek dit jaar iets voor dag op 4 a 5. Liefst redelijk dichtbij en niet te duur. Moet wel goed te doen zijn voor kinderen 10-15 jaar. Is het Brandnertal iets ?

Voor welke datum?

Brandertal is zeker wel iets en zeker met kinderen, landal appartementen zijn leuk en op de piste en genoeg vertier voor de kinderen zoals zwembad en alle voordelen die een landal park met zich mee brengt, enige nadeel het is alleen niet heel erg hoog gelegen.

Dus of het echt iets is hangt erg af van je datum, maar daar kan je zelf wel wat Google resultaten op los laten.

don't count the days, make the days count !

Zal in de carnavalsweek zijn. Is denk ik wel een leuk gebied, maarja de hoogte had wat hoger gemogen van mij.

Om in de carnavalsweek iets te vinden voor 4/5 dagen zal niet makkelijk worden, dezelfde week kunnen ze vaak volledig verhuren, en goedkoop zal in die periode helaas bijna onvindbaar worden denk ik.

Misschien is er via een particulier best een betaalbaar appartement te vinden. Als voor een midweek niet gaat, is een betaalbaar appartement altijd nog te boeken voor een week. Je bent natuurlijk niet verplicht die week ook volledig te blijven…

Wat kleiner, maar dichtbij en goedkoop zijn Balderschwang en Feldberg. Daar is in die periode misschien wat voor een midweek te krijgen, cq voor een week zeer betaalbaar te boeken. Beiden vallen in de categorie klein maar fijn.

Zou ook kijken naar een van de dorpen in de zugspits arena.

Plaats een reactie