betaling van een piste redding

Dit onderwerp gaat over de bestemming Crevoux

ik ben afgelopen winter met een knie blessure met de banaan van de piste gehaald in crevoux.
nu kreeg ik afgelopen week een rekening thuis in het frans natuurlijk van 361 euro.
maar zonder bankrekening nummer waar op het gestort moet worden.
hierbij nog een stukje tekst in het frans; Facture arrêtée à la somme de trois cent soixante et un euros.En votre règlement par chèque à l’ordre du Trésor Public.
met translate lees ik, factuur stopgezet en betaling aan de schatkist ?
Rogier weet jij hoe het in dit skigebied geregeld is en hoe en of ik dit moet betalen gezien het dicht bij je in de buurt ligt.

Ja dit moet je met een cheque betalen aan de tresor PUBLIQUES de Franse belasting kantoortjes.

Ik wil je wel verder helpen met de afhandeling als je me even mailt op rogier@wintersporters.nl (eventueel met scans erbij)

Click. Click. Peace

dank je Rogier, ik stuur je meer gegevens via de mail.

Maar dit alles wordt toch via je verzekering geregeld ? Ik heb nooit iets hoeven voorschieten .

Met een cheque betalen in 2018.
Vive la France

Ik kan er over meepraten :-)

When life gets too complicated.... SKI

Je krijgt mail van de gemeente, met hun IBAN. :)
@Miepmiep dat hangt heel erg van je verzekering af. Het is niet raar om vooruit te betalen.
@Hooykaas Tsja, ik weet niet waarom maar Fransen houden hun IBAN graag geheim ;-)
@Alex Ik denk dat ik maar een bedrijfje moet gaan opzetten in het ‘hulp bieden bij betalingen naar Fr’ ;-)

Click. Click. Peace

Belangrijker, hoe gaat het nu met je knie?

Click. Click. Peace

Je krijgt mail van de gemeente, met hun IBAN. :)

@Miepmiep dat hangt heel erg van je verzekering af. Het is niet raar om vooruit te betalen.

@Hooykaas Tsja, ik weet niet waarom maar Fransen houden hun IBAN graag geheim ;-)

@Alex Ik denk dat ik maar een bedrijfje moet gaan opzetten in het ‘hulp bieden bij betalingen naar Fr’ ;-)

Rogier op 14 mei 2018 09:50

.

Ja klopt hier skivereniging ( europeesche ). Altijd goed geregeld

@miepmiep En ook dan moet je bij sommige skigebieden zelf direct betalen en daarna krijg je het geld terug.

Click. Click. Peace

Maar dit alles wordt toch via je verzekering geregeld ? Ik heb nooit iets hoeven voorschieten .

miepmiep op 13 mei 2018 23:16

Wij anders al meerdere keren

Rob

ik heb met het invullen ter plaatse van de formulieren een foutje gemaakt door de gegevens van de NKBV in te vullen ipv mijn eigen zorgverzekeraar. Het nl zo dat je eerst bij je eigen zorgverzekeraar de onkosten moet declareren.
misschien dat het daarom mis is gegaan met de automatische verrekening.
met mijn knie gaat het momenteel behoorlijk goed, mijn voorste kruisband is afgescheurd meniscus gebroken en beide kniebanden ingescheurd.
maar door veel krachttraining te doen de laatste 4 maanden kan ik bijna alles weer doen.
reconstructie van de kruisband is nog niet zeker ivm verhoogd risico wanneer je boven de 50 jaar bent.
Inmiddels is met de hulp van Rogier het ibannr naar mij toegestuurd en ben ik verlost van 361 euro

ik heb met het invullen ter plaatse van de formulieren een foutje gemaakt door de gegevens van de NKBV in te vullen ipv mijn eigen zorgverzekeraar. Het nl zo dat je eerst bij je eigen zorgverzekeraar de onkosten moet declareren.
misschien dat het daarom mis is gegaan met de automatische verrekening.
met mijn knie gaat het momenteel behoorlijk goed, mijn voorste kruisband is afgescheurd meniscus gebroken en beide kniebanden ingescheurd.
maar door veel krachttraining te doen de laatste 4 maanden kan ik bijna alles weer doen.
reconstructie van de kruisband is nog niet zeker ivm verhoogd risico wanneer je boven de 50 jaar bent.
Inmiddels is met de hulp van Rogier het ibannr naar mij toegestuurd en ben ik verlost van 361 euro

martin10500 op 14 mei 2018 13:06

Ik had terplekke gebeld en gevraagd of het via fax gestuurd kom worden en dat zij garantie gaven dat vergoedt werd . Maar dat is al ruim 10 jaar geleden geweest .

@Alex Ik denk dat ik maar een bedrijfje moet gaan opzetten in het ‘hulp bieden bij betalingen naar Fr’ ;-)

Rogier op 14 mei 2018 09:50

Dat is helemaal geen gek idee 😂

When life gets too complicated.... SKI

Redding op de piste en vervolgens arts en daarna met ambulance naar het ziekenhuis. Dit alles moeten voorschieten. Was blij met mijn limiet op mijn creditcard. 😜 uiteraard daarna alles vergoed gekregen. Verzekering loopt bij de NSV.
Beterschap.

Plaats een reactie