Prijzen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

Weet iemand hoeveel de après ski prijzen ginder zijn?
Bier, cola, …

Ondertussen al 5 jaar geleden betaalden we 4 of 5 euro voor een halve liter in de Pano bar tijdens happy hour. Tijdens de gewone uren was dat het dubbele.

Ik meen mij te herinneren dat we in de pano bar 6 euro voor een pintje ( klein) betaalden en 8 voor een duvel. Warme choco met rum was volgens mij 10 euro.
dit is 3 jaar geleden dus zou best kunnen dat het intussen duurder is geworden.

voor de rest geen apres ski te vinden. ( Wel dik feesten tot de vroege uurtjes maar dat begint niet voor 23 uur)

*bericht bewerkt door piraat op 11 jan 2017 15:42

in de pano-bar is in de namiddag 14h-16h denk ik happy hour, dan betaal je 5€ voor een halve liter ofzo.

in het dorp eenmalig weggeweest en daar waren we in een café waar live optredens waren, was wel leuk, maar Fransen hebben het niet voor buitenlanders en anderstaligen ==>
two beers and a sprankling water = 11€
deux bieres é un eau gazeuse = 9€

in de pano-bar is in de namiddag 14h-16h denk ik happy hour, dan betaal je 5€ voor een halve liter ofzo.

in het dorp eenmalig weggeweest en daar waren we in een café waar live optredens waren, was wel leuk, maar Fransen hebben het niet voor buitenlanders en anderstaligen ==>
two beers and a sprankling water = 11€
deux bieres é un eau gazeuse = 9€

in de pano-bar is in de namiddag 14h-16h denk ik happy hour, dan betaal je 5€ voor een halve liter ofzo.

in het dorp eenmalig weggeweest en daar waren we in een café waar live optredens waren, was wel leuk, maar Fransen hebben het niet voor buitenlanders en anderstaligen ==>
two beers and a sprankling water = 11€
deux bieres é un eau gazeuse = 9€

maximdesmet op 11 jan 2017 18:43

Wanneer zijn jullie geweest?

in de pano-bar is in de namiddag 14h-16h denk ik happy hour, dan betaal je 5€ voor een halve liter ofzo.

in het dorp eenmalig weggeweest en daar waren we in een café waar live optredens waren, was wel leuk, maar Fransen hebben het niet voor buitenlanders en anderstaligen ==>
two beers and a sprankling water = 11€
deux bieres é un eau gazeuse = 9€

maximdesmet op 11 jan 2017 18:43

Wanneer zijn jullie geweest?

mitchellrodeyns op 11 jan 2017 18:45

dit alles was vorig jaar, laatste week februari… Pano bar is wel leuk voor even, er is muziek van ver hoorbaar, veel volk, maar echte sfeer was er niet.

's avonds (19h-22h) in het dorp hebben niet veel geestigs gevonden, enkel 's avonds laat ( na 23h)is er wel wat te beleven. Maar aangezien we iedere als eerste op de piste willen staan hebben daar ook niet uitbundig naar gezocht.

deux bieres é un eau gazeuse = 9€

maximdesmet op 11 jan 2017 18:43

Deux bières et une eau gazeuse, s’il vous plaît en je bent de volgende keer zelfs voor 7 euro gesteld ;)

Ik had de indruk, maar kan volledig verkeerd zijn, dat het avondleven zich vooral in 1800 afspeelde. In de prins van Oranje was wel wat te doen en dan was er een discotheek die pas laat openging.

Apresski ski in L2A is prima!
Panobar van 15 uur tot 17 uur top muziek en biertje zo’n 5 piek.
Prins v Oranje in de wijk 1800 met normale prijzen.
Umrellabar op de piste naast de Jandri.
Irish pub op plein bij Jandri
Na 23 uur Smithy’s of Avelanche als disco.

Geinig gebied maar niet voor dagtochten.

Rock

Plaats een reactie