Les Deux Alpes 2010

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

We waren boven in de gletjer aan het wachten tot de laatste mensen naar beneden gingen zodat we heel de piste voor ons zelf hadden. Enig nadeel hiervan is: je moet lang wachten en het wordt snel donker daaro. Uiteindelijk iedereen voorbij en toen maar lekker gas erop naar beneden, totdat we op de helft waren en we bijna geen hand voor ogen zagen. De bewakers op de piste waren hartstikke boos op ons dat we er zo lang over deden dus wij ff snel een ander deel gepakt (je kunt zwart of rood pakken naar beneden)Wij pakte rood aangezien hun van zwart af gingen. Het probleem is dat dezelfde dag nog de zon goed zijn best had gedaan waardoor er minder sneeuw lag. Je weet in frankrijk liggen er stenen onder ipv gras.(Nu komt het moment wat ik stiekem ook had willen filmen)Maat van me ging voor me en terwijl hij naar beneden ging kwamen er bij elke bocht die hij maakte dikke vonken van z’n board af. Dit was zo’n bijzonder moment aangezien ik het nergens op youtube heb gevonden. Eenmaal beneden, snel naar onze appartement voor een lekker pilsje die we wel hadden verdient.(en om de bewakers te ontwijken natuurlijk)

Plaats een reactie