Sneeuwval in maart

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

Kan iemand ons vertellen op basis van ervaring van de afgelopen jaren hoe de sneeuw-/ weerconditie is rond 10 maart??

Hallo,

De maand Maart is het over het algemeen aangenaam zonnig. Met dank aan de gunstige orientatie blijft de sneeuw op de pistes en off piste goed. Voor meer informatie kunt u kontakt met mij opnemen per mail.

Met vriendelijke groet,

Anne Skilerares ESF
Boris skileraar/berggids UIAGM
eisenloeffel@hotmail.com

Op onze site is te zien, dat in die peridoe over het algemeen de hoeveelheid sneeuw in het dal langzaam afneemt (https://www.wintersport.nl/skigebieden/deuxalpes/sneeuwhoogt…) maar op de berg nog enorm aangroeit.
Natuurlijk is er op deze afstand niets te zeggen over hoe de sneeuw er over anderhalve maand erbijligt, maar maart is een van de beste wintersport maanden. Ik zou me over de hoeveelheid sneeuw geen seconde zorgen maken.

Click. Click. Peace

Beste gast929, beste Anne/Boris en beste Rogier, bedankt voor de positieve reacties!
Ben net terug van een week Winterberg met veel sneeuw en weinig zon en ga me nu lekker opmaken voor een week L2A in maart met veel zon, zonder me zorgen te maken over de sneeuw…

Alvast heel veel plezier, mocht je ski lessen willen boeken, kunt u contact met mij opnemen

eisenloeffel@hotmail.com
0033(0)645740793

Anne Eisenloeffel
Skilerares ESF Deux Alpes

Plaats een reactie