Galtür

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvapark Galtür

Wie kan mij wat vertellen over skigebied Galtür? Alle informatie is welkom.

Mooi ski gebied en ik denk gemakkelijk met kids daar alles beneden samenkomt, ook vetrekt hier de bus naar Ischgl waardoor je altijd kan zitten op de heenreis. Galtür heeft enkele tophotels zijnde Wirlerhof en Almhof, het laatste op de piste de andere beneden aan de lift.
Skigebied heeft ook een stuwmeer. In Galtür is een skiwinkel maar voor de rest geen winkels daarvoor moet je de bus nemen.

RoCo

Bij een skipas van 3 of meer dagen (correct me if I’m wrong) betaal je automatisch voor een pas voor het hele Paznaun (dus incl. Ischgl-See-Kappl). Voor de rest landschappelijk zeer mooi skigebied!

Bij een skipas van 3 of meer dagen (correct me if I’m wrong) betaal je automatisch voor een pas voor het hele Paznaun (dus incl. Ischgl-See-Kappl).

Bij mijn weten is dat niet juist. Daar moet je naar vragen. Wij hebben dat eens gedaan naar Kappl met skipas van Ischgl en we mochten een extra dagpas kopen. Skipas voor alle gebieden (5) is de Silvretta Skipas en kost € € 249,50 voor 6 dagen
Maar als je enkel in Galtür blijft is dat de Silvapark Skipass voor 6 dagen kost € 171,50.
Als je van Galtür naar See of Kappl wilt ga je wel even onder de baan zijn. Reken toch zeker voor een half uur rijden.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

of je neemt met je gastenkaart van ischgl de vip skipas enkel te koop als je logeert in ischgl of mathon en die geeft enkel toegang tot ischgl en niet galtuer of kappl.
of je logeert buiten ischgl en dan kan je enkel de silvretta skipas kopen die duurder is en die geeft dan wel toegang tot kappl en galtuer en see.

Plaats een reactie