Apres ski en activiteiten Schruns

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schruns-Tschagguns

Ik ben een paar jaar geleden al eens in Schruns geweest voor een lang weekend skiën en dat is heel goed bevallen. We hebben leuke avonden gehad in Urmonti direct na het skiën. Altijd goeie ambiance, zo goed dat we nooit verder geraakt zijn. We overwegen om terug te gaan maar ik vraag me nu af of er nog leuke cafés of bars of andere zaken om te doen zijn in Schruns, eventueel iets voor na het avondeten? Heeft er nog iemand recente ervaringen?

Apres ski is eigenlijk alleen de urmonti.

Gasthaus zum kreuz low budget prima eten, kies de bierstube onderin als je uit de urmonti komt. Boven typisch oostenrijks (rustiger).
Hotel crone is de beste keuken van schruns.

Hi,

klopt wel wat @tbone vermeldt. Urmonti is dan the place to be.
Restaurants meer dan voldoende, zowel in Schruns als in Tschagguns. Bovendien kan je voor een lekkere avonddiner, ook steeds in de verschillende hotels terecht.

Aan het dalstation in St Gallenkirch zijn er wel een paar adressen voor après ski.
Ook aan het dalstation van Gaschurn is er een fijne nieuwe bar ‘Alte Talstation’. Ook fijne plaats om even te stoppen na het einde van de skiroute richting Gaschurn.

De meest gekende après ski bar in Montafon, lijkt me wel de Brunellawirt te zijn. Deze ligt op het einde van de Garfrescha lift. Je kan dan op het einde van de dag kiezen of je terug richting St Gallenkirch skit, dan wel de stoeltjeslift naar beneden neemt.

Het Montafon gebied ligt zowat over een aantal dorpjes verspreid, maar deze zijn nooit ver van elkaar verwijderd. Met de skibus zijn ze ook goed met elkaar verbonden.
Wij nemen steeds de auto. De ene dag parkeren we aan de lift van Schruns, de andere dag St Gallenkirch, Gaschurn, Gargellen, Golm, …
Veel plezier gewenst alvast. Wij vertrekken morgenvroeg naar Montafon.

Plaats een reactie