Gedeelde priveles in de kerstvakantie in Mauterndorf

Dit onderwerp gaat over de bestemming Grosseck Speiereck

Het is een long shot, maar wie weet…

Wij zijn in de tweede week van de kerstvakantie in Mauterndorf, skigebied Grosseck-Speiereck. Ik wil graag lessen volgen, maar de plaatselijke skischool geeft geen groepsles voor volwassenen, vanwege gebrek aan vraag hiernaar. Privéles is vrij prijzig.

Als hier toevallig iemand is die ook in dezelfde week (vanaf zondag 29 december 2019) enkele dagen een of twee uur per dag les wil volgen, dan kunnen we misschien een privéleraar delen, zodat we allebei goedkoper uit zijn.

Ik ben een vrouw van 39 jaar en officieel al wel een beetje gevorderd. Ik heb ca 6 weken les gehad, maar ben geen natuurtalent en ben erg bang om te vallen of te hard te gaan. Daarom neem ik nog steeds elke wintersportvakantie skiles. In de les kom ik heelhuids van rode pistes af, achter de skileraar aan, maar in m'n eentje waag ik me alleen op blauwe pistes. Op makkelijke pistes lukt het om parallel te skiën, maar als het me te steil of smal wordt, lukt dat nog niet.

Beste mevrouw,
Mijn naam is Christien Segers, 18 jaar oud.
Ik zag uw bericht op het forum. Met kerst en oud en nieuw ben ik ieder jaar in Mauterndorf. Ken het gebied goed. In Nederland geef ik les op een indoor rollerbaan en in de sneeuw. Ik wil u zeker les geven!
Hierbij mijn mailadres: Christiensegers.cs@gmail.com, zodat u evt. buiten het forum contact kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,
Christien Segers

Hoi Christien, ik heb je gemaild. Ik hoor graag van je.

Hoi Christien,

Mag ik jou ook een mail sturen over les?
Wij komen met ons gezin de eerste week in de kerstvakantie en willen graag les krijgen van een Nederlandse lerares. Wij zijn allemaal nog beginners. We hebben in Nederland 4 tot 6 lessen gehad op de rollerbaan.

Met vriendelijke groet,

Brenda

Dag Brenda,

Ja hoor, geen probleem.

Met vriendelijke groet,
Christien Segers

Plaats een reactie