Ski leraar gezocht Hochzeiger

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzeiger

Hallo,
Ik ben op zoek naar een prive skileraar voor de carnavalsvakantie voor het skigebied Hochzeiger. Ik heb de skischool daar al gemaild maar zij zitten helemaal vol…
Wie kan mij verder helpen of heeft er tips?
Groeten
Neeltje

*bericht bewerkt door moderator op 25 dec 2014 14:03: Verhuisd naar juiste subforum

Hoi Neeltje is dit voor de eerste of de tweede carnavals week.
Groetjes GJ D

Hoi GJ,
Het is van 15 feb tm 21 feb. (Geen idee of dat de 1e of 2e week is?)
Groeten
Neeltje

1e week ;)

Neeltje goede leraren hebben al lang een baan.En… je wist het misschien niet maar ze mogen GEEN skilesgeven buiten de skischool om op straffe van ontslag dus dat risico neemt niemand.
Gewoon op de dag zelf vroeg( 8.30 uur) proberen bij de skischool er vallen altijd mensen uit. (Vooral geen stress hebben voor dit) het komt altijd wel goed.

O ja…woensdag, donderdag, vrijdag is het altijd rustiger in de skischool lijkt me echt sterk dat er dan niemand beschikbaar zou zijn voor privé lessen.Op die dagen zijn de groepen vaak ook klein. Kan je best met een groepje mee met 3 a 4 leerlingen zou ik zeggen.(is ook een beetje privé les voor 80% minder geld)

Bij de skischool Hochzeiger is in die week iedere ochtend nog een privéleraar te boeken zag ik. Maar dan moet je wel bereid zijn vroeg te starten 8.45 uur. Je kunt on-line reserveren.

Ik wist idd niet dat ze niet buiten de skischool om les mochten geven.
Ik ga me dus gewoon vroeg melden op zondagochtend!!
Vroeg in de ochtend les vind ik prima maar dat is maar n uurtje. Ik ben echt op zoek naar 1 of 2 dagen dus vandaar.
Dank voor t meedenken in ieder geval!

Neeltje Een uurtje of 2 dagen les is veel te weinig!
Ga in een klasje voor minstens 5 dagen.En dat elk jaar.Je leert de omgeving kennen en gezellige andere mensen en je leert goed skiën vanaf het begin.
een uurtje privé les heeft totaal geen zin je zit namelijk al 30 minuten in de lift dan blijft er 30 minuten over om effectief te skiën. Dat is natuurlijk veel te weinig.Nog een tip (ik weet niet hoe lang je bent) neem je skis niet te lang 1.60 centimeter is goed. (Anders heb je er aleen maar last van)

Wat dat betreft ben ik het niet helemaal met je eens @Hooykaas. Ja, je zit veel in de lift (zowel bij privéles als bij een klasje). Het verschil echter is dat bij privéles heeft de leraar alleen maar aandacht voor jou, terwijl dat in een klasje veel minder is (afhankelijk van de grootte van het klasje). Daarnaast moeten de lessen altijd aangepast worden aan degene met het laagste niveau, dus dat kan nadelig zijn voor de mensen die beter zijn.

En iemand een tip geven over de lengte ski’s, terwijl je haar lengte niet eens weet is ook erg onzinnig. Wat als neeltje maar net 1.60 is? Dan heeft ze al meteen ski"s op lichaamslengte?! Mag hopen dat je sarcastisch was…
@neeltje: ik neem aan dat er meerdere skischolen zijn? Of misschien 1 of 2 dagen uitwijken naar een ander gebied in de buurt om daar eventueel les te nemen? Gewoon even hier en daar binnenlopen of bellen (als je ter plaatse bent) en vaak hebben ze nog wel wat te bieden. Er worden vaak genoeg lessen geannulleerd! Succes ermee!

quickening wat het eerste punt betreft heb je ook gelijk maar ik ga er vanuit dat ze eerst moet voor skien en dan in het juiste klasje zit.En…ja je moet je wel aanpassen natuurlijk.Aan de andere kant heb je de kosten factor voor privé les betaal je 100 euro per uur en voor een groep 250 euro per 5 dagen grof gezegt.

Tweede punt ik ging uit van een gemiddelde lengte van 1,76-1,80 centimeter. Ik ging inderdaad niet uit van iemand van 1,60 centimeter.

Ik was mn op zoek naar priveles omdat ik nu al een jaar of 5 ga skieen maar ivm kids nooit een hele dag vol kan skien of een hele week in n klasje ga. Ik hoop dus dat ik op die manier eens echt goed een blauwe piste kan doen en parallel kan leren skien. Bovendien heb ik vantevoren 5 lessen op een rollerbaan gepland.
Mochten jullie nog tips hebben om dit onder de knie te krijgen (ondanks de hapsnap ervaring) dan houd ik me aanbevolen!
Overigens: ik ben 1.85 ik neem aan dat skies van 1.60 dan ook nog kunnen?

Hallo,
Ik ben op zoek naar een prive skileraar voor de carnavalsvakantie voor het skigebied Hochzeiger. Ik heb de skischool daar al gemaild maar zij zitten helemaal vol…
Wie kan mij verder helpen of heeft er tips?
Groeten
Neeltje

neeltje op 25 dec 2014 14:03

Beste Neeltje ,

Als je nog op zoek bent naar een ervaren ski leraar met referenties dan kun je via mijn email adres kontakt opnemen .Mbt. de tijd ben ik flexibel enz. Ben benieuwd…

Groeten van Wil van Gelder. …wilvgelder@gmail.com

Plaats een reactie