Verstoorde nachtrust door disco,s Fügen door jeugd

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Fügen is voor gezinnen met kleine kinderen minder geschikt doordat er veel drank door jeugdige skiers op de piste is. En nachts de dronken disco bezoekers die je nachtrust verstoren De gemeente nog politie doen niets jammer het gebied leent zicht juist voor de kleintjes.

Wellicht eerst recensies lezen alvorens te boeken?

https://www.wintersport.nl/dorpen/fugen

Fügen is een levendig dorp. Het is ook het dorp voor liefhebbers van après-ski. Want wanneer Hochfügen al lang slaapt is er in Fügen altijd nog wel nachtelijke activiteit. Misschien geeft dit goed aan welke soort bezoekers Fügen jaarlijks ontvangt.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Wat is er “Niet OK” aan het geven van negatieve ervaringen???

Rob

Een negatieve ervaring delen moet kunnen. Tip: plaats deze hier https://www.wintersport.nl/dorpen/fugen/ervaringen. Vervelend dat je / u er zoveel last van gehad hebt, hopelijk verder wel een prima vakantie.

Nou, wij zijn er over twee weken. Ben benieuwd

Een negatieve ervaring delen is natuurlijk prima, maar deze specifieke TS komt nogal naïef over.
ik denk dat de meeste van ons toch wel een google search doen op het gebied en daarnaast nog eens tripadvisor of zoover bekijken over het specifieke hotel wat ze voor ogen hebben. Daarnaast geeft de TS nu niet echt een aanzet tot een discussie oid waardoor het niet echt een Forum topic is zo.

Wat @Powermage zegt. Dit is geen forumtopic maar een negatieve recensie. Negatieve recensie plaatsen mag natuurlijk altijd, graag zelfs, maar dan wel op de goede plaats.

''Powder to the people''

Eens, maar dan moet je consequent zijn, de topic sluiten en de initiele post verwijderen/verplaatsen.

Rob

@RcGrootveld Als veel mensen op niet ok drukken wordt een bericht ‘onzichtbaar’ gemaakt, en is alleen zichtbaar door erop te klikken. Het zijn dus niet de admins die dit bericht ‘niet ok’ vonden, dan zou het bericht inderdaad zijn weggehaald. Om dit tegen te gaan kun je als het bericht wel ok vind op ‘ok’ (duimpje omhoog) drukken.

Ik heb het bericht handmatig weer zichtbaar gemaakt omdat negatieve kritiek natuurlijk mag, ook op het forum, alhoewel een review op de goede plek beter was geweest.

We zijn nog bezig met het tweaken van het ‘ok/niet ok’ systeem. En alle ervaring die we nu opdoen gebruiken we in de toekomst om dit soort verwarring tegen te gaan.

Click. Click. Peace

OK, duidelijk, had wel zo’n vermoeden dat het in die richting zat.
Mede om die reden, heb ik ook mijn bedenkingen bij die OK/NOK opties, want eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde ervan niet zo.

Rob

@RCGrootveld Hoe meer er gebruik van wordt gemaakt hoe sneller wij (de admins) op de hoogte zijn van ongepaste of slechte reacties. En we hopen dat het een reden is om zo goed mogelijk te reageren. Maar nogmaals, we tweaken nog aan het systeem en er is best discussie over binnen wintersporters. Maar nu weer verder ‘on-topic’.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie