Geldigheid skipas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Wanneer je een skipas voor 5 of 6 dagen koopt die bijvoorbeeld op maandag in gaat, dan kun je in veel gebieden ook al de dag er voor (zondag in dit geval) aan het einde van de dag gebruik maken van de liften. Heeft iemand een idee of dit ook zo kan in Hochzillertal - Hochfugen? Ik kan er niets over vinden op de website.

Uiteraard kun je wel dagkaarten kopen vanaf een bepaalde tijd maar gaat me er eigenlijk alleen om dat ik op de dag van aankomst alvast één piste kan pakken voor het gevoel.

voor zover ik daar de afgelopen jaren bij aanschaf van de skipas heb gemerkt, is dat skipas alleen geldig is vanaf de ingangs-datum.
dus je kunt niet eerder dan maandag gebruik maken van de pas. je kunt daar wel een halve dagkaart kopen met reductie.
de dag voor de startdatum is je pas dus niet geldig…
MvG Hans

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Ik denk dat @Wetterhahn bedoelt, dat je dan de dag ervoor het laatste uurtje dat het skigebied geopend is nog even kan skiën of boarden, dus bijvoorbeeld van 15:30 tot 16:30.

Carnas on Tour

Bij meerdere dagen koop je een Zillertaler superskipas. Op https://www.zillertalarena.com/nl/arena/winter/tarife.html… staat het volgende (kopje voorwaarden en bepalingen)

In de regel begint de duur van de skipas op de dag van aankoop. Meerdaagse skipassen kunnen een dag van tevoren vanaf 15.00 uur worden gekocht. Skipassen zijn geldig op opeenvolgende dagen, een dag onderbreken is niet mogelijk (met uitzondering van de keuzeabonnementen).

Informeer voor de zekerheid even bij de kassa tijdens je aankoop.

*bericht bewerkt door SleeVanEee op 18 feb 2019 20:53

Nee, je kunt niet de dag ervoor al even een uurtje gebruik maken van de skipas. Het is zoals SleeVanEee al aangegeven heeft.

Ik denk dat @Wetterhahn bedoelt, dat je dan de dag ervoor het laatste uurtje dat het skigebied geopend is nog even kan skiën of boarden, dus bijvoorbeeld van 15:30 tot 16:30.

Svennoo op 18 feb 2019 15:28

Dit bedoelde ik inderdaad. Helaas lijkt dat dus niet zo te werken. Ik zal het nog even navragen en als het anders is laat ik het nog weten.

Plaats een reactie