Prijs skipas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Wie weet hoe duur (ongeveer) de skipassen in dit gebied zijn?

ga op internet http://www.spieljoch.at en je zal het wel vinden

Dat kun je zien op de website.

Iets meer dan 200 euro per persoon vermoed ik

21 dagen kost 505 euro. dan heb je wel een superskipas waarmee je in het gehele zillertal je kunt uitleven…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ze doet er geen 2 jaar over hoor!!! Ze is al lang geweest, waar halen jullie toch die oude koeien uit de sloot!!

199 euro voor 6 dagen. Ski Pas Maximaal!

Kan je trouwens ook ter plekke in Kaltenbach een skipas kopen? Zillertal Super Skipas kost in 2012 namelijk 232 euro. Aangezien we er 4 nodig hebben zou het voordeliger zijn deze ter plaatste te kopen, dan komen deze namelijk niet bij het totaalbedrag van de boeking erbij, en wordt dan dus ook niet meegenomen in de 6% die wordt gerekend voor de annuleringsverzekering. Dat scheelt in totaal dan weer zo’n 70 euro. Maar dan moet je hem wel daar ter plekken kunnen kopen natuurlijk.

Zal haast wel, maar ik vraag het voor de zekerheid nog maar even na.

hoi Bart,
bij de kassa kun je altijd skipassen kopen.
de kassa zit haast altijd bij de skilift en in het geval van kaltenbach zit het aan de linkerkant van het gondelgebouw.

http://www.hochzillertal.com/de/preise/mehrtageskarten-super…

maar ik zie of de website van hochzillertal eigenlijk niet een mogelijkheid om ze online te bestellen…
komen daar dan de kosten bij die je bedoelt?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik denk dat Bart bedoelt dat hij ze nu bij kan boeken bij een reisorganisatie, waardoor het bij de totaalprijs komt van zijn verblijf en daarom de annuleringsverzekering hoger komt te liggen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Nee ik bedoel voor een annuleringsverzekering voor er 6% over de totaalsom van de geboekte reis gerekend. Kortom als ik de skipassen bij de reisorganisatie boek dan wordt de totaalsom van de geboekte reis hoger, en dan moet ik dus meer gaan betalen voor de reisverzekering. Aangezien de skipassen niet goedkoop zijn, scheelt het toch ruim zo’n 70 euro of ik de skipassen er wel of niet bij boek.

Als ik de skipassen dus voor dezelfde prijs lokaal kan kopen dan bespaar ik daarmee 70 euro. Maar dan moeten de skipassen, als je ze ter plaatste koopt wel net zo duur zijn als dat ik ze nu zou boeken via het reisbureau. En natuurlijk moet je ze dan wel ter plaatse moeten kunnen kopen.

ah, dat had ik niet door…

biedt de reisorganisatie de passen dan ook aan voor 232 euro per stuk?
(omdat ze groot ingekocht worden kan ik haast niet geloven dat ze de passen tegen kassaprijs verkopen aan de klant…)
welke reisorganisatie is het?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ja voor die prijs worden ze verkocht. Maakt niet uit welke reis organisatie, De Jong Intra, Oad, Sunweb, bij allemaal kosten ze 232 euro. Blijkbaar krijgen ze er geen korting op.

Oei, ik schrok al…

Ik dacht das veel voor een pas, maar het gaat om een 7 daagse pas…
Die kost idd € 232.-

Heb je al gekeken bij organisaties waar je acco+skipas samen kan boeken in 1 prijs? Kan veel korting opleveren…

Mocht je buiten de vakanties gaan, kan je vaak bij de acco’s direkt boeken met een Pauschal Angebot, ook acco + skipass levert vaak leuke kortingen op.

Ik ga zelf vaak buiten het seizoen, en dan kan je vaak erg voordelig boeken met leuke extra kortingen bij de acco’s…

FF op de site kijken van waar je heen gaat en goed zoeken…

In dit geval http://www.zillertal.at

Is het in de reguliere vakanties(kerst/krokus/carnaval) dan zal dit wel een stukje lastiger zijn , maar niet geschoten is altijd mis.

Hier geldt, alleen het zoeken brengt al een hoop voorpret!!

Suc6

Mvrgr Ovi

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

We willen 10 februari vertrekken, dus dat is in ieder geval voor de Nederlandse vakantie.
We kunnen altijd nog informeren bij de skischool of we daar niet een soort van combipakket kunnen krijgen met lessen en pas oid. Wie weet levert dat nog korting op.

Ik werkte en ga werken in Hochfügen bij een skischool en naar mijn weten zijn er geen comi-pakketten. Althans wij doen er niet aan. Op het moment dat iemand een ski-pas nodig heeft voor de lessen moeten zij daar zelf voor zorgen. Enkel kinderen kunnen nog wel eens onder de bar door.

Winter 2011/2012 - skileraar Hochfügen, Zillertal

beter ter plekke de pas halen dan ben je voor 6 dagen 205 euro kwijt

Wij gaan van 18/2 - 25/2 naar Kaltenbach! Er is een kind mee van 5 jaar! Wat betaalt die dan voor een skipas voor een week! Het staat maar vanaf 6 jaar op de site!

Kinderen van 5 hoeven nog geen skipas. Vanaf 6 jaar hebben ze wel een pas nodig. Wel gereduseerd tarief.

s=c

Het is wel het hele seizoen dezelfde prijs maar je krijgt er ook wel wat voor je kunt gewoon in 3 grote skigebieden skien hochfugen hochzillertal 171 pistekilometers zeer mooi gebied zillertal arena 166 pistekilometers ook mooi gebied en zillertal 3000 met 225 pistekilometers ook een zeer mooi skigebied

Wat ik wel jammer vind is dat je geen keuze hebt in een pas voor bijvoorbeeld alleen kaltenbach. Heb je wel alleen is dat geloof ik maximaal 1.5 dag. Maakt niet uit, ik heb het er graag voor over. Ik vind het een top gebied!

Is Zillertal met Hintertux?

Aangezien we geen logement meer vinden in Kaltenbach, gaan we 2km verder naar Ried im Zillertal, in Hotel Waldrand! Iemand ervaring met dit dorpje, hotel of skibus?

Ja heb vorig jaar ook in ried gezeten in 5 minuten ben je in kaltenbach

Volgens mij zit hintertux niet bij de skipas in
begrepen

Ikzelf ben in Hintertux geweest, vroeg het me daarom af.

Hintertux zit bij de Zillertaler Superskipass.

Hallo,

Er word een aantal keer over een Superskipass gesproken. Jullie zeggen dat je hiermee naar verschillende ski gebieden kan? Welke gebieden kun je met deze pas bezoeken? Als ik het goed heb is deze pas met deze prijzen de superskipass:
http://www.hochzillertal.com/de/preise/mehrtageskarten-super… ?

Ik heb net even de link gelezen en daar staat dat je in alle gebieden mag skien in het zillertal inclusief de hintertux gletscher.
Alleen avondskien is niet inbegrepen staat er.

Plaats een reactie