Nieuwtjes voor volgend seizoen in Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Nieuwe Flimjochbahn-smokkelaarsroutes en nieuwe bewijzering.

http://www.ischgl.com/de/more/seilbahnunternehmen/neu-2016-2…

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

2 dagen geleden de wintersport naar Ischgl geboekt :) Na vele omzwervingen door Oostenrijk hier maar eens kijken! De smokkelroutes en het tokkelen naar beneden via de nieuwe duo kabel staan alvast op de “to do” lijst! Andere tips zijn uiteraard welkom! Groeten Jeff.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Jaa, leuk! Ben erg benieuwd.

Fijn ook, de nieuwe Flimjochbahn, al ben ik benieuwd of ze ook iets gaan doen aan de liftcapaciteit van Alp Trida naar Idalp. Wellicht de winter erna?

De Flimjochbahn heeft ±2 jaar terug nieuwe stoeltjes gekregen. Dus daar zou ik niet te veel van verwachten. Wel wil Ischgl al een aantal jaar twee liften bouwen in de Ravaischer Salaas.

@Jeffvdv

Wegblijven van de drukte rond de Idalp!

Toppers qua piste:

  • Rode nr 7 van de top van de Pardatsch door het Velilltal tot in het dal en met de Pardatschgratbahn terug omhoog
  • Rode nr 5 van de top van de Pardatsch tot aan de Pardoramabahn
  • Zwarte 14a, ook wel de “Lange Wand” genoemd
  • Rode 70/70a, zwarte 20/21, rode 40, zwarte 33

's Morgens vroeg zorgen dat je op de eerste lift naar boven zit en dan direct naar de rode 80 (de smokkelroute dus): zalig om die als eerste te kunnen afknallen!

@Skiwi

Bedankt voor de tips, ik zal ze markeren op de pistekaart die ik inmiddels heb ontvangen!

Dat vroeg erbij zijn 's morgens moet lukken, Ik vind het namelijk ook heerlijk om als eerste de nagenoeg ongerepte piste(s) af te knallen ⛷

Nu alleen nog even aftellen… haha

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie