ik ben heel te vreden met de uitbreiding!!!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Ischgl en Samnaun is een fatastichs skigebied!!! Heel leuke ambiance met prachtige moderne liften met verwarmde zetels. En prachtige restaurants en leuke apre ski ambiance vooral in ischgl in het dal. De schatsi Bar is fantastichs!!! 2move heeft hier ook zijn liefde gevonden nieuwe skigroep voor mensen met autisme. Wij zijn heel blij dat wij hier kunnen zijn!!! Wij zijn zot van dit skigebied!!! En die 6 Nieuwe liften Gaat het skigebied nog plezanter maken!!! Iedereen dat er achterstaat wil ik met heel veel respect feliciteren. Heel de arena moet groter worden. En das heel plezant voor de bewonners zun genieten van ons aanwezigheid en wij genieten van hun om dat zij hier voor ieder wat wils het voor mekaar krijgen en ons veel liefde geven en alle service dag en nacht das een knapen prestatie voor heel Gans regio ischgl en samnaun Daar hoort See kappl en Galtür ook bij Vergeet dat niet dat zun het zelfde willen. Een goeie eindjaar voor jullie allen hier!!! En santee op het nieuwe skisezoen 2018 2019

Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent 👍

When life gets too complicated.... SKI

Ook voor jou @Pompidou een goed eindejaar en prachtig Nieuwjaar.
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. ⛄🎵🎁😎

Born to run. B.S.

Klopt helemaal wat je schrijft over Ischgl/Samnaun. Prachtig gebied.
Ook santee voor jou!

Aftellen maar!

Santee pompi! Fijn dat het leuk is, genieten maar. 😉

Bla, bla, bla.

Nou @Piefke, dat word genieten in april.

Übung macht den meister!!!

Geniet ervan @pompidou!

Bergen + Sneeuw = ❤

@Pompidou je hebt weer genoten zo te horen!
Santé en een goed ski jaar gewenst!

Tijd voor een uitpakparty?!

@Pompidou je hebt weer veel positieve ervaringen, leuk om te horen dat je het naar je zin hebt.

Bedankt voor je mooie beoordeling over Ischgl !! Bedankt voor de tips. Ga ze gebruiken als ik daar ben in Maart 👍

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 02 jan 2019 04:18

May the ski force be with you !!

@Pompidou je hebt weer genoten zo te horen!
Santé en een goed ski jaar gewenst!

Gaston op 1 jan 2019 10:22

ik moet nog vertrekken de 19 januari 2019 maar idd voorig jaar hebben wij hier komen skiën!!!

@Pompidou hoe is / was het in Ischgl?
Ik hoop dat je een mooie week hebt gehad!

Plaats een reactie