LIVE vanuit Kappl/Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kappl

Wegens de goede wifi-verbinding hier, kon ik het niet laten om een kort verslagje te schrijven van mijn skidag hier in Kappl.

We zijn vandaag enkel in het skigebiedje van Kappl zelf geweest en dus niet naar het grotere (en veel drukkere) Ischgl.

Wat een prachtige eerste skidag vandaag! Stralend blauwe hemel, koud en goede sneeuwkwaliteit. Wat vooral opvalt is hoe rustig het hier is. Nergens ook maar 1 seconde moeten aanschuiven aan de liften en bijna overal alleen op de piste. Het is een paar uurtjes geleden beginnen te sneeuwen, dus morgen wacht een verse laag poeder op ons.

*bericht bewerkt door moderator (JessicaKroef) op 26 jan 2015 22:40: verhuisd naar het juiste subforum

null

null

Wauw mooi hoor! Enjoy!

Hoolaaa:o Prachtig! Met wat voor snelheden ging je over die snelweg?:)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Even een doekje pakken om het kwijl op te vangen…

Als ik later groot ben trouw ik met mijn board!

JALOERS!!

Hoolaaa:o Prachtig! Met wat voor snelheden ging je over die snelweg?:)

SnowJan op 26 jan 2015 23:44

Met BMW 7-reeks snelheden haha

Mooi!!

Mooie foto’s ! Zo’n goeie examenrooster, misschien moet ik toch ook eens overwegen om van unief te veranderen ;) Waar slaap je ergens in Kappl ?

Mooie plaatjes :)

Gang is alles

ddddddubbelpost

Gang is alles

Mooie foto’s ! Zo’n goeie examenrooster, misschien moet ik toch ook eens overwegen om van unief te veranderen ;) Waar slaap je ergens in Kappl ?

Robin op 28 jan 2015 12:33

Altijd welkom in Leuven haha :)
Ik verbleef in Haus Enzian, net onder de kerk @Robin

Iemand toevallig daar deze week? We gaan er zaterdag nog een dagje rijden en ben bijzonder benieuwd naar de condities!

Plaats een reactie