Gezocht priveleraar voor vroege ochtend

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kappl

Welke nederlander gaat in de kerst en / of voorjaarsvakantie aan de slag als skileraar in Kappl en wil in de vroege uurtjes wat bij verdienen.

Ik zoek iemand die ons zoontje van 6 met ruime skiervaring (2 weken per jaar vanaf zijn 3e) direct als de pistes opengaan prive les wil geven.

Klasje haalt niets meer uit. Hij is te goed voor leeftijdsgenootjes dus verveelt hij zich en wil niet meer naar les maar als hij met de grotere meer ervaren jongens in een klasje zit dan kan hij dat qua kracht helemaal nog niet aan.

Priveles zou dus wellicht de uitkomst zijn.

Groet,

Stuur een mail naar de skischool in Kappl en je reserveert nu al een skileraar, heb ditzelf ook een aantal keren gedaan in Kappl.

Goh, ik dacht even dat je op het verkeerde forum zat :)

Goh, ik dacht even dat je op het verkeerde forum zat :)

Martijnski op 16 sep. 2012 21:51

Scherp :D

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Stuur een mail naar de skischool in Kappl en je reserveert nu al een skileraar, heb ditzelf ook een aantal keren gedaan in Kappl.

stefanski op 16 sep. 2012 21:39

Helaas in de drukke vakanties gaan ze niet op prive verzoeken in vandaar deze zoektocht

als je als skileraar gaat bijbeunen buiten de skischool om jagen ze je met pek en veren het dorp uit…

Uitleggen welk niveau je kind heeft, in goede skischolen houden ze hier normaalgezien goed rekening mee.
Het is niet omdat je kind voorstand heeft op zijn/haar leeftijdsgenoten dat ze geen les meer op maat kunnen geven.
Ze zullen er nog wel zo’n paar hebben in die drukke periodes vermoed ik :)

Je kunt toch gewoon bij de skischool zelf prive-lessen afnemen ?! Deden wij ook altijd voor onze zoon, ook in de drukke Krokus.

Nog iemand nodig voor in de voorjaarsvakantie? ;-)

Plaats een reactie