Advies skischool Kaprun Maiskogel

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzsteinhorn Kaprun

As februari gaan we weekje naar Kaprun. Ik zie dat er diverse skischolen zijn in het Maiskogelgebied. Welke wordt geadviseerd?

Maiskogel is een beetje beperkt, je kunt ook kijken op de website van de Schmittenhöhe in Zell am See.

http://www.ski-kaprun.com/

Uitstekende keuze, beginnende kids gaan naar de Lechnerberg, maar al snel naar de Maiskogel of Kitzsteinhorn. Keuze van de berg wordt ook vaak afgestemd op het weer. Stuk minder volk/druk dan Zell am See.

Ben er vorige week geweest! en wij hadden goede ervaring met Hartweger skischool. Je verzamelt bij maiskogel en gaat dan met de les naar Maiskogel, Kitzsteinhorn, Zell am see of Saalbach.

Ik heb van 5 tm 9 februari les gehad bij skischool Oberschneider (Skidome). Zeer goed bevallen! Goede en enthousiaste leraren!

Tijdens de paasvakantie gaan wij met de 2 kinderen een weekje naar Saalbach. Vermits dit pas begin april valt, vermoeden wij dat de sneeuwcondities in Saalbach niet meer opperbest gaan zijn. Wij zullen dan vermoedelijk naar Kaprun uitwijken voor goede sneeuw. Heeft iemand ervaring met kids ski scholen in Saalbach en/of Kaprun??

oberschneider (ski-dome) is super (onze kinderen hebben daar een paar jaar gelest)

Ik zou voor Oberschneider gaan.

Plaats een reactie