Weekendje skiën in maart

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kaprun

Beste mensen,

Voor de verjaardag van mijn vader zouden we graag in maart (+/- 17 t/m 20) een weekendje willen gaan skiën.
Nu zitten we een beetje met de sneeuwzekerheid.

We hebben inmiddels even gekeken en een van de gebieden waar ik vroeger met Pasen ben wezen skiën met school was Kaprun/ Zell am See.
Dit lijkt mij een geschikt en betaalbaar gebied voor diverse niveaus (beginner tot gevorderd).

Hoe zit het met de sneeuwzekerheid in deze tijd? En raden jullie ons dit gebied aan of zijn andere gebieden wellicht geschikter?

Er zijn in het verleden wel vaker berichten over geweest, maar deze zijn al wat ouder en met het veranderende klimaat benieuwd naar nieuwe input!

Alvast bedankt!

Niemand, kan zo ver vooruit kijken. Maar, bij te weinig sneeuw, kun je altijd uitwijken naar kaprun. Skipas is voor de schmittenhohe in zell am see, en kaprun.

@gamertje, het is dan geen hoogseizoen. Dit betekent dat er ook op het laatste moment altijd wel accommodatie te regelen is. je zou het dan af kunnen laten hangen van de sneeuwsituatie tegen die tijd. En misschien dat je dan zelfs een leuke last-minute-aanbieding kunt scoren?

Veel plezier i.i.g.!

Plaats een reactie