Kleinwalsertal met Pasen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kleinwalsertal

Wij hebben een paar weken geleden, toen we net terug kwamen uit Ischgl, in een opwelling nog een weekend skiën in Riezlern, KWT geboekt in het Paasweekend. Inmiddels begin ik me een beetje zorgen te maken over de sneeuwhoogte daar (of uberhaupt de aanwezigheid van sneeuw) half april. Hadden we beter voor het boeken kunnen doen, ik weet t ?
Iemand die daar wel eens eerder zo laat in het seizoen geweest is? Als er echt niet meer te skiën valt wordt t ook een gezellig weekend, maar ben toch wel benieuwd wat ons ongeveer te wachten staat!
Groetjes!

Net onderweg terug uit montafon en het is gewoon erg warm. Zeker de lagere pistes beginnen aardig te lijden. KWT zal ongeveer hetzelfde zijn, duimen voor een winterse prik dus.

Poeh, dat is wel heel optimistisch geweest. Ik kan me zomaar voorstellen dat het er niet meer in zit. Gebied ligt niet overal even hoog; met een beetje mazzel kun je boven de 1.500m nog wat maar het is koffiedik kijken wat het weer de komende tijd doet. Met de huidige temperaturen zie ik het skitechnisch somber voor je in. Had je beter iets bij een gletsjer kunnen boeken, dan had je altijd een backup.

@Sidinic was er 16 en 17 maart. Hij kan je vast meer info geven over de condities

Ski you later!

Plaats een reactie