Ski-les kinderen in Mittelberg of Heuberg?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kleinwalsertal

In de voorjaarsvakantie hebben wij een appartement in Mittelberg. Onze kinderen zijn 6 en 9, en hebben 2 jaar geleden een week ski-les gehad, het zijn dus net geen beginners meer maar hebben ook nog niet heel veel ervaring. Kunnen wij ze het best in Mittelberg - lekker dicht bij het appartement - op les doen, of beter in Heuberg (of ergens anders in het Kleinwalsertal), waar wij zelf misschien ook meer gaan skiën? Omdat Mittelberg een wat kleiner gebied is, vraag ik me af of ze daar een week lang wel genoeg uitdaging hebben/vorderingen kunnen maken. Is het anders bijvoorbeeld te doen om 's ochtends via de glij-verbinding naar Heuberg te skiën met de kinderen om daar naar de lessen te gaan? En waar worden de ski-lessen gegeven/waar is het verzamelpunt van de lessen in Mittelberg en Heuberg, beneden of boven? Mijn man skiet heel goed en skiet graag op rode of zwarte pistes, ikzelf ski ook pas 2 jaar en hou het graag bij de aller-makkelijkste blauwe pistes :-) Wie heeft er tips??

*bericht bewerkt door Manon1 op 18 dec 2017 22:51

Ik zou gewoon bij de dichtstbijzijnde skischool gaan ‘lessen’. Als er dicht bij de skischool geen uitdaging meer is gaan ze vanzelf verder weg.

Ski you later!

Hi Manon, er zijn 2 goede skischolen in Mittelberg (Skischule Mittelberg en Bodmen Baad), en beiden zitten op een plek waar zowel jij als je man verder op pad kunnen. gezien de leeftijd van je kinderen zullen ze in de loop van de week ook wel de bergen op gaan met een groepje en dan kun jij ze lekker zien gaan. Beide skischolen hebben veel NL leraren dus met een beetje geluk hebben ze ook nog les in de eigen taal.

Plaats een reactie