Is het interessant om de uitbreiding van skipas tot superdolomiti te nemen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kronplatz

In de periode van 3 tot 12 februari gaan we een week naar Kronplatz.
Nu vroegen we ons af of het interessant is de uitbreiding van skipas tot superdolomiti te nemen.
Wij logeren in het dorpje Bruneck dus vroegen af of het gemakkelijk is van vervoer tot de uitbreiding van skipas?
We dachten aan het gebied 3 Zinnen - Sextner Dolomiten.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Verlies je niet te veel tijd met vervoer en hoe zit dit qua prijzen van vervoer?

*bericht bewerkt door kaatureel op 14 nov 2016 10:28

Is het verschil in prijs niet iets van 30 euro pppw? Als je een x naar Alta Badia (nog geen half uur met bus vanaf Piccolino) en/of de Sella Ronda wil doen zou ik zeker de grote pas nemen. Naar gebied van 3 zinnen/croci is minder dan een uur. Ergo, ik zou het altijd doen.

Afhankelijk van waar je bij kronplatz zit is er een goede treinverbining tussen sexten en kronplatz. Verbinding met sella ronda kan ook interessant zijn. Ik zou het doen als je wat meer variatie wilt gedurende je week.

''Powder to the people''

Afhankelijk van waar je bij kronplatz zit is er een goede treinverbining tussen sexten en kronplatz. Verbinding met sella ronda kan ook interessant zijn. Ik zou het doen als je wat meer variatie wilt gedurende je week.

AMONIVES op 14 nov 2016 16:10

Bedankt voor u reactie! Wij zitten in Bruneck. Wat zijn de treintarieven?

Succes @amonives :-)

Vervoer vanaf percha tot en met vierschach vv is inbegrepen in de dolomiti superskipas, daarnaast heb je nog een pustertal mobiliteitspas nodig ( officieel, in de praktijk nog nooit hoeven laten zien) . Die pas krijg je van de hotellier of verhuurder Voor het het stuk bruneck tot percha heb je een kasrtje nodig mocht je dat per trein willen doen . Suc6

Mocht je naar alta badia willen gaan met de bus vanuit picolein/picolino , hou er rekening mee dat de afdaling daar naartoe zwart is en niet bijster geschikt voor beginners…

Met de Mobility Card kan je gratis pendelen met de Ski Pustertal Express (trein) tussen de skigebieden in de Val Pusteria en kronplatz. Als je accommodatie lid is van de lokale VVV, is het gebruik van de Ski Val Pusteria sneltrein gratis (“Holidaypass”). De tickets kan je rechtstreeks in je accommodatie, of bij de receptie van hun hotel verkrijgen. Anders heb je een geldig treinkaartje nodig (Een aankoop in de trein is niet mogelijk). Meer informatie op http://www.kronplatz.com/en/planning-booking/local-mobility/… of http://www.skipustertal.com/en/.

''Powder to the people''

Vervoer vanaf percha tot en met vierschach vv is inbegrepen in de dolomiti superskipas, daarnaast heb je nog een pustertal mobiliteitspas nodig ( officieel, in de praktijk nog nooit hoeven laten zien) . Die pas krijg je van de hotellier of verhuurder Voor het het stuk bruneck tot percha heb je een kasrtje nodig mocht je dat per trein willen doen . Suc6

Superskismurf op 14 nov 2016 21:34

Wij zouden de trein vanaf St Lorenzen nemen omdat dit vlak bij het hotel is. Hiervoor heb je dan die mobiliteitspas nodig veronderstel ik? Is die pas gratis of nog een supplement te betalen in het hotel? Wat bedoel je precies met dat kasrtje?

Plaats een reactie