La Plagne - investeringen de komende 10 jaar

Dit onderwerp gaat over de bestemming Plagne Centre

Komt niet vaak voor dat een skigebied bekendmaakt wat ze van plan zijn de komende 10 jaar. La Plagne wel - zie hier
http://www.perso-laplagne.fr/Actualites.htm#13_12_14…

null

The older I get, the better I was

mooi!

Super,
een paar jaar geleden stond er in , als ik het goed heb, belleplagne ook een maquette met daarop de plannen, en toen konden daar de locals op stemmen wat ze wel en niet wilden. En de toeristen konden aangeven als de uitbreidingen een rede waren om terug te komen.
Misschien als iemand de maquette tegenkomt hier even een foto van maakt en hem wil posten.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Iemand die dit plaatje een beetje kan duiden? ik ken het gebied niet namelijk.
Zijn dit al bestaande pistes en liften die vervangen gaan worden, of zijn dit uitbreidingen in het gebied?

edit: mijn frans is behoorlijk slecht, maar in de link staat alles wel uitgelegd en is de kaart interactief… maar als ik t goed lees dan is t meeste eigenlijk vervanging van oude liften?

Ja, lijkt er zo op dat het meeste vervanging is. Ik moet wel zeggen dat dat bij die hoogste lift wel echt nodig was, dat was een beetje met gevaar voor eigen leven ha ha!

De liften links onderin lijken wel een uitbreiding. Om terug te komen vanuit Les Arcs was je altijd op één liftje aangewezen. Dat lijken er meer te worden.

Maar deze aanpassingen maken het gebied alleen maar mooier. Vond het al één van de mooiste gebieden waar ik ooit ben geweest. Voor echt kilometervreters is het een paradijs…

Plaats een reactie