welke skipas?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Plagne Montalbert

We verblijven in montalbert, is de pas voor la plagne voldoende of zegt men paradiski moet je nemen, daar kom je aan toe…
of is la plagne voldoende??

Hoi,

Ik ga hier ook heen, weet je inmiddels, achteraf, wat de juist keuze was?

Francis

Wij zijn niet voor niets in Belle Plagne gaan zitten. Een vriend van me had een skikaart gekregen waarop de tijdsduur stond om van welk dorp in La Plagne dan ook naar welk dorp dan ook in Les Arcs te komen. Ik meen dat ze een uur telden vanaf Montchavin naar Plagne Centre.

Ik zou het iig wel de uitbreiding kopen. Zoveel meer kost dat niet en het is gewoon vet om bijvoorbeeld van Montalbert naar Villaroger te gaan en dan weer terug.

Hey naamgenoot,
Ik was een paar jaar geleden in La Plagne en ik zat toen in de hoogste skigroep, allemaal mensen die snelheid maakten dus. Wij zijn die week één keer overgestoken naar Les Arcs, gewoon voor de fun, maar eigenlijk echt nodig was dat niet. We hadden ons best kunnen amuseren in La Plagne zelf. Ik moet wel toegeven dat we een plaatselijke skimonitor meehadden en dus af en toe ook stukken hors-piste gedaan hebben.

Het ligt er natuurlijk aan wat je skiniveau is, of je van pistes knallen houdt of niet, of je veel offpiste skiet, enz., maar wij hebben afgelopen week na zo’n 2 dagen heel het La Plagne gebied wel gezien (en geboard). Normaal knallen we zoveel als mogelijk de offpiste in, maar daar was de sneeuwkwaliteit niet naar. Wij gaan ook niet elke middag lang lunchen. Gewoon rugzakje met stokbrood en drinken mee.

Het ligt er dus aan wat je wilt. Veel zien en pistes knallen - neem dan de Paradiskipas. Rustig aan pistes nemen en lang lunchen of koffie drinken enzo - neem dan de La Plagnepas.

Plaats een reactie