Rondrit Karinthië 10-3 tot ?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Obertauern, Katschberg, Großglockner Heiligenblut, Turracher Höhe, Mölltaler Gletscher en Ankogel

Daar is weinig spannends aan, hoor. Ik woon alleen. Alles wat ik doe, gaat sowieso digitaal. Dat kan ik doen vanaf elke plek op de wereld met een goede internetverbinding. Ik werk niet op een kantoor. Ik heb sowieso nog genoeg in huis voor een week. Een vriendin brengt nieuwe boodschappen. Die zet ze dan voor het toegangshek neer. Ik heb een grote tuin met genoeg achterstallig onderhoud. Ik heb geen directe buren. Tenzij het vanaf nu elke dag gaat regenen, merk ik er weinig van.

DrPhil op 17 mrt 2020 18:54

Ik denk dat elke man stiekem jaloers is op jou. ;)

Übung macht den meister!!!

Tnx, ga het eens nazoeken ;)

evr66 op 17 mrt 2020 20:10

Hou er wel rekening mee dat de pistekaart vertekent. Skiroute 4 lijkt heel wat, maar is in werkelijkheid maar een korte helling. Skiroute 3 ligt naast de steile sleeplift. Dat zal best een pittige afdaling zijn ongeprepareerd. Ook skiroutes 1 en 4 lijken me best lang.

Het is natuurlijk toch wel een klein gebied. Maar bij verse sneeuw kun je echt overal vanaf. Verder is het in de winter alleen vanuit het zuiden te bereiken. Het is dus ver rijden.

DrPhil op 17 mrt 2020 20:14

had ik gezien ja, tikkie lang voor een weekend. Overzicht op wp toont leuke mogelijkheden in ieder geval, dank je!

Edwin van Riel

Plaats een reactie