Opdracht opleiding toerisme

Dit onderwerp gaat over de bestemming Igls

Dag iedereen,

Ik moet voor een school een wintersportvakantie in elkaar steken voor een gezin waarvan de vrouw niet mee gaat skiën.
Ik koos voor het gebied Igls en vond al enkele alternatieven voor haar:
-Stadsbezoek Innsbruck
-Sneeuwwandeling
-Sleeën
-Wellness

Weten jullie nog enkele mogelijkheden om deze vrouw toch nog een leuke vakantie te bezorgen?

Alvast bedankt!

*bericht bewerkt door moderator op 04 dec 2014 11:45: Dubbelpost

Shoppen? :)

Romantisch diner

Je had toch al een topic? En staan er op de site van betreffend dorp/gebied/omgeving geen activiteiten? (of is het stiekem wel makkelijk zo?)

als ik alleen al naar de skikaart hier op de site kijk, staan er in de legenda al een aantal zaken genoemd bijv.

Innsbruck heeft 2 hele mooie grote winkelcentra’s waar je jezelf makkelijk een dag kan vermaken met winkelen en thee drinken.

Nu al het tweede topic om anderen jouw schoolopdracht te laten maken?!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Hoe deden wij dat vroeger ook al weer, voordat er überhaupt internet was. Maar OK, nog een tip: Kutschfahrt.

Skiën. What else.

Ik kan toch maar tips vragen? Dit is een enorm grote opdracht en het is toegestaan om tips aan andere mensen te vragen. Het is zelfs aan te raden dit te doen! Er is dus totaal geen reden om zo grof tegen mij te doen. Ik ben gewoon een studente die graag grondig haar werk doet en die nog nooit in haar leven is gaan skiën.
Natuurlijk heb ik enorm veel opzoekwerk gedaan en brochures geraadpleegd in verband met de skigebieden die ik aanhaal in mijn paper. Ik hoopte gewoon op deze manier wat meer tips te krijgen. “Eigen ervaringen” van mensen. Dat is toch het meest informatieve?
Ik zal in het vervolg niet meer terugkomen naar deze site.

Ik kan toch maar tips vragen? Dit is een enorm grote opdracht en het is toegestaan om tips aan andere mensen te vragen. Het is zelfs aan te raden dit te doen! Er is dus totaal geen reden om zo grof tegen mij te doen. Ik ben gewoon een studente die graag grondig haar werk doet en die nog nooit in haar leven is gaan skiën.
Natuurlijk heb ik enorm veel opzoekwerk gedaan en brochures geraadpleegd in verband met de skigebieden die ik aanhaal in mijn paper. Ik hoopte gewoon op deze manier wat meer tips te krijgen. “Eigen ervaringen” van mensen. Dat is toch het meest informatieve?
Ik zal in het vervolg niet meer terugkomen naar deze site.

romi op 4 dec 2014 19:34

Ben toch wel benieuwd wat er dan zo enorm groot is aan deze opdracht? Vooralsnog lijkt het vooral op de afweging die iedereen hier minimaal eens per jaar maakt en heet ‘waar zullen we dit jaar eens heen gaan?’

Weten jullie nog enkele mogelijkheden om deze vrouw toch nog een leuke vakantie te bezorgen?
romivanderhallen op 4 dec 2014 11:45[/post]

Een dagje privé les van mij.

Skiën. What else.

Weten jullie nog enkele mogelijkheden om deze vrouw toch nog een leuke vakantie te bezorgen?
romivanderhallen op 4 dec 2014 11:45[/post]

Jou helpen via Skype?

❄️

@romivanderhallen welk skigebied kies je dan in Islg? Dit is namelijk niet een skigebied maar een heleboel.
en maar 1 die echt sneeuwzeker is in jouw periode.
Of bedoel je toevallig Ischgl Maar dat lijkt me sterk nogal ver weg van innsbruck.

Als je het van de positieve kant bekijkt heb je al weer 2 dingen geleerd van je schoolopdracht:

  1. Op het forum heb je naast positieve mensen ook zeikerts.
  2. Vertel nooit op een forum dat je vraag een schoolopdracht betreft.

Volgens mij betreft dit wel degelijk een normale vraag, snap ook niet dat er zo gereageerd wordt. Ben zelf docent en zou trots zijn als m’n leerling zo met de opdracht bezig is.

@RalphMeertens igls is een dorp dichtbij meerdere deelgebieden rond innsbruck

Mannekes toch, zo reageren op iemand die vriendelijk advies vraagt. Help door advies te geven of reageer gewoon niet.

Iedereen heeft soms toch advies nodig van anderen? Het is volstrekt normaal om je te laten helpen door anderen met een schooltaak, ik doe dat vast en zeker genoeg ;)

Een topic is meer dan genoeg.

MAND!

Plaats een reactie