Leuke eettentjes en tips voor apres ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming Avoriaz

hallo!

Wij komen met 4 vrienden lekker een paar dagen naar Avorias (14-01-18-01). Uiteraard om lekker te knallen op de piste, maar de gastronomische mensch wil ook wat :).
Nou zijn wij Oostenrijk gewend met al zn hutten en gezellige apres ski vanaf 16:00. Uiteraard is het in Frankrijk net even anders, maar wellicht hebben jullie toch een paar tips!

Leuke hutten op de piste in het gebied (het liefst geen zelfbediening en een beetje autentiek)…

Leuke bars of buitenplaatsen met een muziekje en vol gezellige mensen…

Ik hoor het graag!

groet,

Roald

Wat betreft de aprés-ski, wellicht dat dit je helpt.

https://www.avorinet.com/nightlife/

Hutten óp de piste ben ik niet tegengekomen. Aangezien het dorp autovrij -en besneeuwd- is, kan je hier doorheen skiën, dus op die manier glij je vanzelf het (beperkt aanwezige) terras op. 'S avonds is er voldoende vertier in bijvoorbeeld Shooters.

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Als de gastronomische mens in u overdag wil eten heeft hij keuze genoeg. ‘Le village des chèvres’, net naast les Lindarets, bestaat enkel uit restaurantjes, de piste loopt door het dorpje. In superchatel is ‘les portes du soleil’ een aanrader, wel zelfbediening, maar lekker eten. Als je tevreden bent met heel eenvoudig eten (sandwich of soep), maar je wil een fantastisch decor kan je het restaurantje aan het begin van de piste Grand Paradis proberen.
Te mijden : in Morgins het restaurant boven aan de lift richting Zwitserland.

Er schiet me nog een gezellige houten hut onderaan een piste te binnen. Ik weet niet meer hoe het heet…wordt vervolgd!

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Plaats een reactie