nederlandstalig skiles

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

Hallo, hebben ze in Avoriaz nederlandstalige skileraren voor kinderen?

Hallo Sylvia
Onze ervaring na 8 jaar Les Gets, zegt dat er weinig of geen Nederlandse Skileraren zullen zijn.Onze kinderen hebben 5 jaar les gehad en ik heb nooit een nederlandse leraar of lerares gezien of gehoord!! Maar de kinderen is het toch vrij vlug duidelijk wat de bedoeling is als iets uitgelegd zal worden.Er gaan dagelijks honderen kinderen op les uit allerlei landen, dus dit is voor hun ook een uitdaging.

Mijn kinderen hebben in Morzine ooit 1 keer les gekregen van een skileraar die zgn. Nederlands sprak. Verder dan ‘goeiemorrege’ en ‘lekke geslapuh’ kwam hij niet. Veel Britse en Franse kids in de les, maar altijd wel 1 of 2 Nederlandse kinderen in de groep. Bij de inschrijving hebben we wel altijd gevraagd hier rekening mee te houden.

ik heb jarenlang(van mijn 6de tot en met mijn 11de) les gehad en nog nooit van een nederlandse skileraar/lerares. Persoonlijk snap ik niet waarom het nodig is, kids pakken iets veel sneller op wanneer ze het zien, Skiles gaat veel meer om voordoen, kijken en nadoen dan om uitleg.

Onze dochters hebben (toen ze 3 en 5 waren) in Avoriaz skiles gehad. Niet in het Nederlands, maar dat maakt niet uit! Ze hebben daar een erg leuke kinderskischool, midden in het ‘dorp’. Gewoon doen!

Dit is absoluut mogelijk.

Ik geef zelf al 5 jaar lang het gehele seizoen les bij redcarpet ski school in Champery.
Naast mij zijn er nog 3 andere nedelandse leraren beschikbaar in het hoogseizoen.

Plaats een reactie