Oproep boarders Les Portes du Soleil 12 t/m 19 jan 2013

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

Hallo allemaal,

Wij (4 boarders) zitten met 5en van 12 t/m 19 jan in les portes du soleil. De 5e persoon gaat puur mee om te genieten van de bergen maar board of skiet zelf niet.

Zijn er nog gezellige boarders of skieers die ook in die periode in Les Portes duSoleil zitten? of misschien zijn er mensen die nog willen aanhaken?

Het groepje boarders varieert. 2 dames en 2 kerels (geen stelletjes). We hebben een parkrat(in) bij, een off piste freak, een die alleen maar piste rijd en ik vind alle 3 perfect.

Kortom heb je zin om een dagje met ons te knallen of misschien wel een weekje mee te gaan? laat het weten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd…:-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

kost dat? :D

wij hebben deze geboekt. http://winter.bizztravel.nl/accommodaties/frankrijk/les-port…

maar je hoeft natuurlijk niet hetzelfde hotel te boeken dan kun je zelf je kosten/vervoer/accomodatie bepalen… dan spreken we gewoon af op de piste.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Wij zitten met in ieder geval 3 kerels en 1 dame (1 stel) in diezelfde week ook in porte du soleil. Mogelijk word ons gezelschap nog uitgebreid. Dus wie weet!

@ Gast009 hou ons maar op de hoogte! zou wel leuk zijn om met een flinke groep eens het gebied in te trekken… uiteraard geen verplichting of iets.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Hallo Jeroen,

Klinkt goed, ik zoek mensen waar ik mee kan knallen (vind leuk : park, carven, freeride, butteren : eigenlijk alles!) , maar vrienden zijn niet zo fanatiek.

Enigste is dat in je uppie erg duur is. is er misschien optie tot kamer delen of iets in die richting?

Gr Remon

Zou ook wel willen aanhaken. Wintersportende vrienden hebben allemaal andere plannen.

Misschien kunnen we wat regelen…

Let it snow, let snow, let it snow!

@Bien you are more then welcome… stuur maar een bericht ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

ik mag niet? ;)

Wij zijn er ook met zijn 4en om te boarden, 4 multiculti- kerels. Helemaal losgaan…

Hallo,

Zijn er nog mensen die mee willen rijden naar Tignes op zaterdagochtend 12 januari? Ik ga woensdagochtend weer terug naar Nederland.

Groetjes,
Thies

Ik heb net vanwege problemen bij het hotel waar ik eigenlijk geboekt had, de boeking om moeten gooien, en dus zitten wij vanaf zaterdag in Chatel. 7 mensen, 3 boarders, 4 skieërs, van beginner tot behoorlijk gevorderd. Ik heb er in ieder geval zin in, en het weer lijkt perfect te worden!

Running against the wind

@ Basso en Mo dan zie ik jullie daar!!!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ Basso en Mo dan zie ik jullie daar!!!

Jeroen op 9 jan. 2013 16:59

Meer dan je lief is, volgens mij zitten we ook nog eens in hetzelfde hotel ;)

Running against the wind

@Basso,Zolang je niet op mijn kamer ligt vindt ik het goed haha…
Dan moeten we het 's avonds wel gezellig gaan maken! we kunnen geen kant op ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

dat wordt dus zuipen 'savonds. :D

Plaats een reactie