Tips/accomodaties/winkels

Dit onderwerp gaat over de bestemming Neuastenberg

Wij overwegen om met onze kinderen van 5 en 7 jaar komende voorjaarsvakantie met de trein naar Neuastenberg te gaan.
Wie heeft er tips voor ons?
Zoals is er een supermarkt in de buurt?
Wat is er te doen voor de kids als er geen sneeuw is?
Welke accomodaties (appartement/vakantiehuisje) zijn aan te bevelen en betaalbaar?

Geen idee of er een supermarkt is. Ik verwacht van wel.
Als er geen sneeuw is, dan is Neuastenberg een beetje een slaperig dorp. Wandelen kun je er prima, maar verder houdt het snel op. Enig vertier is er wel in het hotel van Dorint (zwembad, speelgelegenheid), maar dat is meteen een van de duurdere accommodaties (zowel appartementen als hotel).
Verder via fewo direkt voldoende vakantiehuisjes te vinden in verschillende prijsklassen. Voorjaarsvakantie is natuurlijk het top hoogseizoen daar, maar dan nog kun je er iets betaalbaars vinden. Het is wat voordeliger dan winterberg zelf.

Dank je Hessel, ik ben nog druk aan het uitzoeken.

Er is in neuastenberg een kleine supermarkt en een bakkertje. Verder een leuk en goedkoop restaurant. Waar t eten erg goed is. Bij t dorinthotel zit ook een prachtige indoor kartbaan. Prachtig hotel trouwens, echte aanrader.
Winterberg is vlakbij en goed te bereiken per bus.
Succes met boeken.

http://www.vermietungsservice-winterberg.de heeft ook nog een paar woningen beschikbaar in Neuastenberg. Daar heb ik in het verleden ook woningen geboekt. Niet spotgoedkoop, maar gewoon prima.

Plaats een reactie