Puy-Saint-Vincent

Dit onderwerp gaat over de bestemming Puy Saint Vincent

Ik lees in de reviews dat het in de vakantieperiodes in Puy-Saint-Vincent (en Pelvoux) onaangenaam druk kan zijn (lange wachttijden aan de liften). Is dat enkel tijdens de vakanties van zone B (Marseille) of ook tijdens de vakanties van de andere zones (A en C)? Ik zie dat de Belgische krokusvakantie dit jaar enkel samen valt met A en C. Dit zou voor ons dus wel eens een gelegenheid kunnen zijn om richting het verre zuiden te gaan. Vars is dan misschien ook een optie.
Misschien dat local Rogier hier een antwoord op weet?
Alvast bedankt.

Zou ook graag wat meer info hebben over hoe druk het effectief is tijdens de vakantieperiode. Wil dit skigebied graag eens proberen tijdens de eerste week van de kerstvakantie (26/12 tem 1/1)
Indeling en pistes lijken me super, maar ben wel op zoek naar een rustig gebied, zowel op de pistes als aan de liften.

Alvast bedankt

De weken met Marseille zijn het allerdrukste en vooral de weken met Parijs en Marseille samen zijn berucht. De andere weken vallen qua drukte heel erg mee! Maar het blijft een vakantie periode.

De week vanaf Kerst zal wat drukker zijn maar omdat Kerst onhandig valt zal het denk ik wel meevallen dit jaar.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie