Skihuur Veysonnaz of Thuis?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Veysonnaz

Wij vertrekken in februari voor 4 dagen naar Veysonnaz. Als ik op internet kijk, zie ik redelijk hoge prijzen voor de skihuur in Veysonnaz(snowrental.net geeft 2 aanbieders Veysonnaz sports & Fragniere Sports, beiden beiden voor 4 dagen een standaard pakket van ski’s stokken en schoenen aan 125 CHF of dus aan 125*0.777= ±100 euro) Ik zou echter graag de beste ski’s willen hebben, en dan kom ik makkelijk aan 120 euro. Echter bij een lokale aanbieder van ski’s in Antwerpen kom ik aan 85 euro uit.
Kan het nog goedkoper in Veysonnaz zelf of zijn de prijzen van skihuur daar sowieso wat hoger dan in België/Nl?
Ik geef de voorkeur aan huur in Veysonnaz, stel dat er dan iets mis is, kan ik snel omwisselen e.d.

Bedankt voor jullie raad!

Je laatste regel zegt het al. Het voordeel van huur ter plekke is dat als er iets mis is of je wenst een ander type ski dan kun je dat direct ter plekke regelen. En op een totaal prijs van 4 dagen skien (kost toch minstens € 100,00 per dag) kan die 40extra er misschien wel bij.

Zwitserland is zo wie zo heel duur met alles, wij zijn net terug uit Veysonnaz (hebben wel eigen ski’s en schoenen)
Maar de prijzen rijzen daar echt de pan uit. we gaan 19 maart nog een x, maar zijn dan echt van plan om wat meer boodschappen mee te nemen. (zuuninge hollanders haha)op de piste betaal je voor je hapje en drankje echt de hoofdprijs hoor. 1 kop soep rond de 10 euro!!!

Wat Alice hierboven zegt is helemaal verkeerd. Alles hangt af van de plaats waar je iets eet of drinkt. Kijk hier maar eens naar de prijzen en reken om naar Euro (0.7). http://www.caboulis.ch/menu_hiver_2010_en-nl.pdf Dit restaurant ligt langs de belangrijkste piste van het dorp. Zwitserland is misschien duurder voor bepaalde prijzen, maar als je alle kosten rekend voor een volledige week, dan merk je snel dat Oostenrijk of Frankrijk duurder zijn voor dezelfde service.

Wij waren de eerste week van januari in Veysonnaz. Mooi skigebied wat pistes betreft maar liften zijn sterk verouderd. Voor ons is het alleszins duidelijk : 1 keer Zwitserland was goed maar er komt geen tweede keer. Prijs/kwaliteit is het stinkend duur ten opzichte van Oostenrijk.

Plaats een reactie