Accommodatie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Nendaz

Beste mensen,

Ik ga dit jaar werken bij neige adventure in nendaz. Ik ben pas laat bij het team gekomen, en velen collega’s hebben dus al hun plekje gevonden. Ik moet waarschijnlijk opzoek naar accommodatie voor het hele seizoen in nendaz in mijn eentje. Ik vroeg me ten eerste af of jullie mogelijk mensen weten die een studio te huur hebben, en of waar ik anders accommodatie kan vinden, velen plekken kunnen namelijk niet langer dan een week.

Hoor graag!

Mvg,

Titus

Als wij het moeten beter weten dan de skischool waarvoor je gaat werken, gaat het spannend worden. Zeker omdat veel mensen hier zelden in Zwitserland komen vanwege de dure Frank.

Sion is waarschijnlijk groot genoeg om “betaalbare” accommodatie te vinden, maar dat is misschien praktisch niet haalbaar… Ga je een eigen wagen hebben?

Je zou evt bij de TCS camping in het dal kunnen informeren. verhuren volgens mij ook lodges met alles erop en eraan (eigen badkamer, keukentje enz). Reken wel op 15 min auto enkele reis.

Edwin van Riel

Als wij het moeten beter weten dan de skischool waarvoor je gaat werken, gaat het spannend worden. Zeker omdat veel mensen hier zelden in Zwitserland komen vanwege de dure Frank.

Sion is waarschijnlijk groot genoeg om “betaalbare” accommodatie te vinden, maar dat is misschien praktisch niet haalbaar… Ga je een eigen wagen hebben?

Morzel op 15 okt 2019 14:59

Ik heb helaas geen eigen auto in beschikking :(

Plaats een reactie