Vanaf hoeveel dagen foto nodig

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Quatre Vallées

Hallo,

weet iemand die recent in Verbier (of la tzoumaz) is geweest vanaf hoeveel dagen een foto noodzakelijk is??

groeten
Paul

Aanvulling : ik bedoel op de skipas…

Vorig jaar in La Tzoumaz (en de rest van Les Quatre Valées) een week geweest (8 skidagen) en er was geen enkele foto nodig. En afgelopen december in Les Trois Vallées en afgelopen week in Les Portes du Soleil ook niet overigens.

Je hoeft sowieso geen foto apart mee te nemen! ze vragen voor een pas vanaf 3 dagen om je paspoort! en als je die geeft scannen ze daarvan je foto. Belangrijk dus dat niet iemand anders jouw skipas gebruikt want ze willen nog wel een controleren!

In Les Collons hebben ze een cameraatje bij de kassa, maken ze terplekke een foto

@Ronald dat is ook precies waarom ik het vraag,
we zijn met een hele familie met daarin 2 kinderen die niet skien en een aantal die waarschijnlijk geen hele dagen willen skien.

Dus s’middags wisselen is voor een aantal denk ik voordeliger dan allebei een pas voor de hele periode…

@ Paul Inderdaad in dat geval kan je beter elke dag een dagpas kopen! Is maar iets duurder en je riskeert geen boeten van 250 CHF!

Fijne vakantie

Houd er rekening mee dat skipassen iha niet overdraagbaar zijn. Met twee personen dezelfde pas gebruiken is simpelweg fraude en het is met de huidige technologie geen enkel probleem is om dit (al dan niet steekproefgewijs) te controleren!

Verder zijn er steeds meer gebieden die familiepassen uitgeven, waaronder Verbier.
Hoe dat precies werkt weet ik niet (heb het nooit aan de hand gehad), maar volgens mij zijn die speciaal bedoeld voor dit soort situaties.

Rob

Plaats een reactie